AS Flora tõi kahe kuu eest turule Mayeri pesupulbri, mis on tarbijate hulgas üle ootuste populaarseks osutunud.
?Uus tootesari on kvaliteedilt Arielile täiesti võrdne konkurent,? ütles Lõuna-Eesti pesumajade keti ASi Rea AV pesumaja direktor Marika Karu. Rea AV kasutab nii kodumaist Mayeri pesupulbrit kui ka Arieli.
Kolme aasta eest kasutas pesumaja ainult kodumaist toodangut, eelistades Flora Merell pesupulbrit. Kahjuks hakkas selle kvaliteet langema ning ettevõte pidi üle minema importpesupulbrile, ütles Karu.
Paari kuuga on Mayer võtnud Flora turundusassistendi Enel Matsi sõnul enda kätte hinnanguliselt viis protsenti Eesti pesupulbriturust. Tootesarja edu saladus on tema sõnul kohaliku toodangu hea kvaliteet ning hind, kirjutab Eesti Päevaleht.
Fred Nahkur Procter Gamble Eesti filiaalist ütles, et kaubamärkide Ariel, Tide ja Bold müük pole vähenenud. Tema sõnul selgub Mayeri mõju teiste toodete müügile kaugemas perspektiivis.
Tallinna Tehnikaülikooli (TTÜ) sõltumatus laboris läbi viidud testis tegi Mayer silmad ette mitmetele tuntud brändidele, nagu näiteks Ariel, BioEst, Bonux ning Rex.
?Kodumaise pesupulbri valmistamisel on arvesse võetud näiteks Eesti kareda vee omadusi,? lausus Matsi.
AS Flora Kadrina toodetest on praegu saadaval BioEst Color ja BioEst Efekt. Nende turuosa on umbes kümme protsenti ning neid eksporditakse ka Lätti ja Leetu.