Saku Õlletehase aprillis uuendatud Saku Originaali pakend võitis Norra disainikonkursil peaauhinna rahvusvahelise disainiarenduse kategoorias.
Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul on rahvusvaheline disainikategooria Norra disainikonkursil kõige uuem. Selle väljaandmist alustati 2001. aastal Norra disaineritele välismaal tehtud parimate tööde eest. 'Konkursile laekus väga omapäraseid ja hästi teostatud töid, mis tehtud erinevatele firmadele üle maailma. Saku Originaali puhul tõsteti esile just pakendi ruumilisust ja atraktiivsust ning sobivust õlleriiulile,' lausus Sepp.
Saku Õlletehas investeeris käesoleva aasta aprillis oma peamise kaubamärgi uuendamisse 3,5 miljonit krooni, mis sisaldas uuendatud pakendit, disaini, reklaammaterjale ning kampaaniat koos videoklippidega. Kaubamärgiuuenduse eesmärgiks oli muuta põhiõllemark järk-järgult sinisemaks, värskemaks ning originaalsemaks, kui kunagi varem, et eristuda paremini tänasel õlleletil. Kaubamärgiuuendamisega kaasnesid investeeringud tootmise ja tehnoloogia arendamisse.
Saku Õlletehase uuenenud Saku Originaali pudeliõlle müük suurenes aprillis kohe peale tootepakendi värskendust üle kahe korra võrreldes eelnenud kuuga, olles 42% võrra suurem eelmise aasta samast perioodist. Kaubamärgiuuenduse läbinud Saku Originaal tõstis märkimisväärselt Saku õllede turuosa premium-õllede segmendis ja moodustades kokku 70%.