Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mobiilne sõnum jõuab sihtgrupini

    Mobiilne sõnumiteenus on ideaalne lühikese ja kiireloomulise info edastamiseks, ilma et peaks kartma tülitamist mittesobival ajal.
    Mobiilse turunduskanali suurimaks eeliseks on see, et mobiiltelefon on alati kaasas. Sellest tulenevalt on sõnumite jõudmine sihtgrupini praktiliselt 100protsendiline.
    Samuti on reklaamile oodata kiiret tarbija reageeringut ning võimalikud on ka asukohapõhised lahendused. Just tarbijale pakutav interaktiivsus, võimalus reageerida reklaamile soovitud ajal ja kohas on mobiilse kanali olulisemaid lisaväärtusi võrreldes traditsiooniliste reklaamikanalitega.
    Reklaamija seisukohalt pole vähem oluline, et tänu vastukajale on reklaami tulemusi võimalik jälgida praktiliselt reaalajas ? interaktiivsus teeb võimalikuks turundusmeetodi nähtavuse ning efektiivsuse mõõtmise.
    Mobiilse turunduse tulemusena tekib ka andmebaas, mida on võimalik kasutada järgnevates kampaaniates.
    Mobiiltelefon on personaalne, võimaldades adresseerida reklaami just soovitud inimesele. Seega on mobiilne reklaam üks otseturunduse vahenditest, mis uudse lahendusena pakub lisavõimalusi. Mobiilse kanali kogu potentsiaali ärakasutamisest sõltub ka reklaami efekiivsus.
    Juhul kui mobiilne reklaam on hästi läbi mõeldud, on see kiire, odav ja efektiivne ? pakkudes kahepoolset dialoogi reklaami tegija ning tarbija vahel. Värvitu SMS on seda juba tõestanud.
    Kuna mobiilteenuste arvukuse kasvuga kasvab mobiiltelefoni roll igapäevases elus ning sellega muutub mobiilne kanal järjest atraktiivsemaks reklaami edastamise vahendiks, on põhjust arvata, et peatselt saabuval multimeediasõnumite ajastul süveneb veelgi reklaami siirdumine mobiiltelefoni.
    Mobiilse reklaami ühe ohuna nähakse reklaamsõnumite massilist saatmist mobiiltelefonidele ehk spämmimist.
    Analoogiliselt e-kirja või paberreklaamide saatmisega saab ka reklaamsõnumeid saata mobiiltelefonidele ilma telefoniomanikelt luba küsimata, mistõttu puudub mobiiltelefoni omanikul võimalus keelduda saadetud sõnumite vastuvõtmisest.
    Reklaamsõnumite saatmise eelduseks on olemasolev kliendibaas koos nende mobiiltelefonide numbritega. Vajalik oleks ka klientide nõusolek sõnumite vastuvõtmiseks.
    Enamik SMS-reklaamikampaaniaid ning tarbijamänge korraldataksegi nii, et nendes saab osaleda vabatahtlikult. Näidetena võiks tuua kviitungite numbrite saatmise SMSiga loosimistel osalemiseks, sõnumina edastatud soovi saada edasist informatsiooni toote või teenuse kohta vms.
    Mobiilse turunduse kampaaniad viiakse sageli läbi koos teiste meediakanalite kaasamisega, mis tagab samas ka kampaania suunatuse tootest või teenusest huvitatud rühmale. Reklaamid koos juhenditega kampaanias osalemiseks edastakse tavaliselt ajakirjade/ajalehtede või veebireklaamide vahendusel.
    Kasutades sõnumiedastusteenuseid, on võimalik reklaami saata ka ilma vastuvõtja nõusolekuta. Kuigi telefonikasutajate tolerantsus SMS-reklaamide suhtes on kasvanud, jäävad siiski paljud selles osas väga ettevaatlikuks.
    Autor: Üllar Rannik
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Sõõrumaa: oleme alahinnanud ukrainlaste panust meie majandusse
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
Põim Kama: planeerimine on surnud, elagu tegutsemine
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Automüüja CarMaxi kehvad müügitulemused tirisid aktsia alla Aktsia kukkus täna 23%
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Coop Eesti juht lahkub ametist
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Julgeolek on määrav, küll majandus hakkama saab
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Viimsi Artiumi arhitekte paelusid enneolematud tingimused
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.

Olulisemad lood

Kaja Kallas: peame kõigeks valmis olema ja seda ütlema, sest Kreml teeb märkmeid
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.