Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mobiilne sõnum jõuab sihtgrupini

    Mobiilne sõnumiteenus on ideaalne lühikese ja kiireloomulise info edastamiseks, ilma et peaks kartma tülitamist mittesobival ajal.
    Mobiilse turunduskanali suurimaks eeliseks on see, et mobiiltelefon on alati kaasas. Sellest tulenevalt on sõnumite jõudmine sihtgrupini praktiliselt 100protsendiline.
    Samuti on reklaamile oodata kiiret tarbija reageeringut ning võimalikud on ka asukohapõhised lahendused. Just tarbijale pakutav interaktiivsus, võimalus reageerida reklaamile soovitud ajal ja kohas on mobiilse kanali olulisemaid lisaväärtusi võrreldes traditsiooniliste reklaamikanalitega.
    Reklaamija seisukohalt pole vähem oluline, et tänu vastukajale on reklaami tulemusi võimalik jälgida praktiliselt reaalajas ? interaktiivsus teeb võimalikuks turundusmeetodi nähtavuse ning efektiivsuse mõõtmise.
    Mobiilse turunduse tulemusena tekib ka andmebaas, mida on võimalik kasutada järgnevates kampaaniates.
    Mobiiltelefon on personaalne, võimaldades adresseerida reklaami just soovitud inimesele. Seega on mobiilne reklaam üks otseturunduse vahenditest, mis uudse lahendusena pakub lisavõimalusi. Mobiilse kanali kogu potentsiaali ärakasutamisest sõltub ka reklaami efekiivsus.
    Juhul kui mobiilne reklaam on hästi läbi mõeldud, on see kiire, odav ja efektiivne ? pakkudes kahepoolset dialoogi reklaami tegija ning tarbija vahel. Värvitu SMS on seda juba tõestanud.
    Kuna mobiilteenuste arvukuse kasvuga kasvab mobiiltelefoni roll igapäevases elus ning sellega muutub mobiilne kanal järjest atraktiivsemaks reklaami edastamise vahendiks, on põhjust arvata, et peatselt saabuval multimeediasõnumite ajastul süveneb veelgi reklaami siirdumine mobiiltelefoni.
    Mobiilse reklaami ühe ohuna nähakse reklaamsõnumite massilist saatmist mobiiltelefonidele ehk spämmimist.
    Analoogiliselt e-kirja või paberreklaamide saatmisega saab ka reklaamsõnumeid saata mobiiltelefonidele ilma telefoniomanikelt luba küsimata, mistõttu puudub mobiiltelefoni omanikul võimalus keelduda saadetud sõnumite vastuvõtmisest.
    Reklaamsõnumite saatmise eelduseks on olemasolev kliendibaas koos nende mobiiltelefonide numbritega. Vajalik oleks ka klientide nõusolek sõnumite vastuvõtmiseks.
    Enamik SMS-reklaamikampaaniaid ning tarbijamänge korraldataksegi nii, et nendes saab osaleda vabatahtlikult. Näidetena võiks tuua kviitungite numbrite saatmise SMSiga loosimistel osalemiseks, sõnumina edastatud soovi saada edasist informatsiooni toote või teenuse kohta vms.
    Mobiilse turunduse kampaaniad viiakse sageli läbi koos teiste meediakanalite kaasamisega, mis tagab samas ka kampaania suunatuse tootest või teenusest huvitatud rühmale. Reklaamid koos juhenditega kampaanias osalemiseks edastakse tavaliselt ajakirjade/ajalehtede või veebireklaamide vahendusel.
    Kasutades sõnumiedastusteenuseid, on võimalik reklaami saata ka ilma vastuvõtja nõusolekuta. Kuigi telefonikasutajate tolerantsus SMS-reklaamide suhtes on kasvanud, jäävad siiski paljud selles osas väga ettevaatlikuks.
    Autor: Üllar Rannik
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.