Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Liviko suurendas novembris turuosa veelgi
Eesti vanim alkoholitootja Liviko suurendas novembris oma turuosa nii kogu kange alkoholi kui valge viina osas.
Viina liidu andmetel suurenes novembris Liviko turuosa kange alkoholi osas oktoobrikuu 55,2 protsendilt 57,1 protsendini. Viina osas oli võit isegi suurem: kui oktoobris kuulus Livikole 55,5 protsenti siseturust, siis novembris juba 59,1 protsenti.
Seega tugevdas Liviko novembris veelgi oma turuliidri positsiooni. Liviko on oma ligi 60 protsendi suuruse turuosaga turgu valitsev ettevõtja ja peab järgima teatud mängureegleid, mida ta ka juhtkonna kinnitust mööda teeb.
Üldse müüsid Eesti alkoholitootjad novembris mõnevõrra vähem kui eelmisel kuul. Liviko turundusjuht Janek Kalvi ütles, et ei oska seda seletada millegi muuga kui ehk vaikusega enne tormi, sest detsembris on oodata alkoholi müüginumbrite olulist suurenemist. Eelmise aasta sama ajaga võrreldes on alkoholimüük suurenenud üle 10 protsendi.