Alates tänasest käivitab Eesti Energia klientide paremaks teenindamiseks üle-eestilise rikketelefoni 1343.
Selle numbrile saab teatada väliselektrivõrgu riketest ning küsida nõu elektrikatkestuse korral. Samuti suurendatakse klienditelefoni 1545 jõudlust.
?Vajadus üle-eestilise ööpäevaringse rikketelefoni järgi on ammune, siiani töötas analoogne süsteem vaid Tallinn-Harju piirkonnas. Toimiva ülevabariigilise tehnilise lahenduse loomine sai alguse sügisel,? kommenteeris rikketelefoni loomist EE Teeninduse direktor Marko Allikson. ?Klientide vajadustest lugupidamine on meie prioriteediks - ka pühapäeva öösel peab Eesti Energia klient saama oma murest rääkida,? ütles Allikson.
Rikketelefonil 1343 saab klient ööpäev läbi teada anda Eesti Energia väliselektrivõrguga seotud riketest ja elektrikatkestustest. Alati on teretulnud informatsioon võimalikust ohust (elektriliinidele langenud puuoksad, mahakukkunud liinijuhe või õhuliinimast, elektrijuhtmete ja -arvestite vargusjuhtumid vms.)
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rikketelefon annab ka Eesti Energiale parema ülevaate elektrikatkestuse ulatusest. See omakorda parandab efektiivsust rikketeadetele reageerimisel ja kiirendab elektritoite taastamist. Üldjuhul on Eesti Energia kõrgepingeliini väljalülitumisest teadlik juba enne, kui klient helistab.
Elektririkke puhul on oluline, et klient kontrollib, kas tegemist on majasisese või ?välise rikkega (maja siseelektrivõrgu eest vastutab majahaldaja/omanik). Kui viga ei ole majasisene, tuleb teatada EE rikketelefonile oma aadress, rääkida, mis täpsemalt juhtus ja millal elekter ära läks ning jätta kontaktandmed, et vajaduse korral oleks võimalik ühendust võtta.
Endiselt töötab tasuta näiduteatamise telefon 08004545.