Esialgu on prototüübil veel detaile, mis päris kindlasti sellisena tootmisse ei lähe, nagu ukselingid jms. Väliskujus tervikuna aga suuri muudatusi tõenäoliselt oodata ei ole. Uus Mazda3 meenutab pisut Mazda6, pisut RX8 ja mida enamat ühelt väike-keskautolt veel tahta, eriti arvestades tõsiasja, et selline disain on eestlastele väga meeldima hakanud. Miks muidu ükski teine auto enam Mazda6 müüginumbrile vastu ei saa.
Loomulikult ei ole Mazda3 ainus eestlastele oluline autouudis, mida Genfis näidatakse. Laialdaselt on esindatud mahtuniversaalid, nagu näiteks uus Renault Scenic, VW Golfi baasil tehtud mahtauto Touran, samalaadne sõiduk Ford Focuse baasil C-Max, Opel Signum ning ka uue Honda Accordi universaalversioon Tourer.
Viimase võib mahtautode sekka liigitada, sest mahukas on see auto tõepoolest. Tema tagumise ukseava suurus, pagasiruumi mahutavus ületab konkurente ilmselgelt, lisaks väärib tähelepanu tema tagaistmete kokkuklappimissüsteem: kõik toimub üheainsa nupuvajutusega, ei mingeid eraldi peatugede eemaldamist ja istmepatjade tõstmist. Lisaks on Genfis väljas uus Toyota Avensis, Audi A3 jne, jne. Ühtekokku on tänavusel Genfi autonäitusel üle 30 tootmisküpse sõiduki maailmaesitluse, lisaks kümmekond Euroopa esmaesitlust (Kia Opirus, Daewoo Nubira ja Scope jne) ning üle paarikümne uue kontseptauto.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Näitus avati laiemale publikule eile ja see kestab kuni 16. märtsini. Näituse uudistega saab lähemalt tutvuda 19. märtsil ilmuva Auto erilehe vahendusel, samuti märtsikuu Visioonist, kus saab ülevaate autotööstuse tulevikusuundadest.