• OMX Baltic−0,11%299,21
  • OMX Riga0,09%891,61
  • OMX Tallinn−0,21%2 056,92
  • OMX Vilnius0,03%1 206,69
  • S&P 5000,00%6 297,36
  • DOW 300,00%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,18%8 989,19
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,43
  • OMX Baltic−0,11%299,21
  • OMX Riga0,09%891,61
  • OMX Tallinn−0,21%2 056,92
  • OMX Vilnius0,03%1 206,69
  • S&P 5000,00%6 297,36
  • DOW 300,00%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,18%8 989,19
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,43
  • 02.05.03, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sakala: Viljandimaa bussipiletite hind kerkib järgmisel aastal

Maakonna ühistranspordikomisjon otsustas, et 2004. aasta 1. jaanuarist tõuseb maakonnaliinidel kilomeetri hind 50 sendilt 55 sendile.
Hinnatõusu taotlesid kõik kolm Viljandimaa liine teenindavat bussifirmat, kes pakkusid uueks hinnaks 70 senti liinikilomeetri eest. Ühistranspordikomisjon ei pidanud õigeks hindu tõsta aasta keskel, sest omavalitsuste eelarvetes pole sellega arvestatud, kirjutab Sakala.
Aktsiaseltsi Devori Reisid juhataja Margo Järvekülg nimetas viie sendi suurust tõusu naljanumbriks.
'Pealtnäha on see maavalitsuse vastutulek inimestele. Ükskord seisame aga lihtsalt paratamatuse ees, et hinda tuleb tõsta järsku ja kõvasti,' arvas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Enam kui miljoni krooniga kahjumis oleva Devori Reiside juhataja sõnul ei saa vedajafirmad praegu uutesse bussidesse investeerida ja Euroopa Liiduga ühinedes tuleb nende muretsemiseks pileti hindu kõvasti kergitada. 'Või siis peab riik dotatsiooniks oluliselt rohkem raha leidma,' lisas Järvekülg.
Vastemõisa vallast Viljandis ehitustööl käiv Karl pidas pileti hinna väikest tõusu normaalseks, kuid seadis kahtluse alla bussifirmade hinnatõusu põhjendused.
'Kui liine jaotati, käisid nad omavahel kohut, nüüd aga räägivad suurest kahjumist. Ma ei saa aru, miks eraettevõtjad kahmasid endale liine, millele tuleb nii riigil kui ka neil endil peale maksta,' imestas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele