• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • 22.09.03, 17:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Laevakompanii osaleb praamiliinide riigihankekonkursil

Saaremaa Laevakompanii võttis välja Lääne-Eesti saarte ja mandri vahelise liinihankekonkursi dokumendid ning plaanib konkursil kindlasti osaleda.
Saaremaa Laevakompanii nõukogu liikme Aivar Jõgi hinnangul on Saaremaa Laevakompanii prioriteediks jätkuvalt Lääne-Eesti saarte ja mandri vaheline parvlaevaühendus, kuigi paralleelselt otsitakse võimalusi tegutsemiseks ka välisturgudel.
'Laevakompanii huvi on kaheldamatult konkursil osaleda, kuigi formaalset otsust pole nõukogu veel teinud, tehakse see ilmselt lähiajal ära.Teiselt poolt on riskid meie jaoks piisavalt suured, oleme siiski aastaid investeerinud laevapargi väljaehitamisse ja ettevõtte arengusse ja kui nüüd selgub, et turgu pole, siis on meie asi täna kindlasti alternatiividele mõelda. Konkursitingimused näevad ette nelja parvlaeva omamist, meil on aga neid pidevalt kasutuses 10-11, isegi positiivse stsenaariumi kohaselt peame leidama vähemalt pooltele alustele täiendavat turgu', rääkis Jõgi pressiteates.
Saaremaa Laevakompanii tegevjuhid on viimastel kuudel külastanud mitmeid potentsiaalseid partnereid Skandinaavias ja Lääne-Euroopas. 'Väga huvitav projekt paistab Inglismaa ja Prantsusmaa vahelises La Manch`i piirkonnas. Esimesed kontaktid on olemas, kohalike tegijate huvi on leida kogemuste ja laevapargiga operaator', rääkis Jõgi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele