Elatustaseme tõus kajastub selgelt selles, kui inimesed saavad kulutada vabale ajale ja hobidele aina rohkem raha.
Kasiinod on viimasel ajal üha enam püüdnud muutuda mängupõrgust kvaliteetsema meelelahutuse pakkujateks. Selleks korraldatakse kasiinodes erinevaid üritusi, kutsutakse esinejaid jne.
Paradoksaalselt on kasiinoäri suur tuluallikas, kuid ennastunustav mängur võib olla suur komistuskivi kasiinoäri maine parandamisel. Aavo Viioli juhtum ei unune niipea ning eelkõige süüdistatakse suurriisumises just kasiinot kui kuriteole ahvatlejat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuigi kasiinoärimehed võrdlevad mängimist ööklubis või kinos käimisega, assotsieerub kasiino väga paljudel siiski räpase mängupõrguga, kus vaeselt inimeselt viimne sent kooritakse. Selleks, et kasiino muutuks meelelahutusturul aktsepteeritud kvaliteetseks meelelahutuskohaks, tuleks palju enam investeerida maine parandamisse.
Vabaõhuüritused on kõige kasumlikum meelelahutusäri, kuid nende õnnestumine ja kasumlikkus sõltub eelkõige ilmast ja kohavalikust.
Suvetuurid koguvad aasta-aastalt aina hoogu, mõnel puhul saab tõmbenumbriks populaarne artist ja madal piletihind ning õllerüüpamise võimalus. Teisel puhul tekib publikuhuvi etenduse headusest ja siis pole ka kõrge piletihind takistuseks rahvamasside kohalemeelitamisel.
Vabaõhuetenduste juures on siiski oluliseks kohavalik, loodus ise saab üheks peategelaseks.
Vanalinnastuudio suveprojekt ?Cabaret? andis võimaluse panna jalga siidisukad ja kontskingad, aga mitte ukerdada talvejopes-tossudes kuskil porivagude ning grillipottide vahel. Erinevad võimalused, erinev publik, ruumi on veel kõigile ja kõigele.
Õhtused väljaskäimiskohad jagunevad kaheks: küllalt kitsas ja kiiresti muutuv nimekiri trendikatest kohtadest, kus käiakse väga palju, ja pikk rida kunagisi menukohti või asutusi, mis pole kunagi menukad olnudki. Kuna ööklubide ja baaride sihtgrupp on lõviosas noorem kui 30 aastat, on oluline koha uudsus ning köitvus neile, kes armastavad tihti õhtuti väljas käia.
Paljuski eksivad uute kohtade tegijad selle vastu, et kopeeritakse olemasolevaid menukohti: Moskva 2, Nimeta baar 2 või Hollywood 2 pole mingil juhul kasumlikud projektid, pigem hukule määratud.
Kuna jalgpall on Eestis muutunud enneolematult populaarseks, peaksid pubiomanikud rohkem jalgpallifännidega arvestama. Tihti kogunetakse jalgpalli vaatama suurte seltskondadena, mis tähendab märkimisväärset käivet.
Olulisemate mängude ajal juhtub pahatihti, et pubid on puupüsti rahvast täis ning teenindajad ei jõua tellimusi täita või lõpeb õlu otsa.
Autor: ÄP