• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 18.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetis oli oktoobris vähem reklaamijaid

Oktoobris oli internetis reklaamijaid kokku 247, septembris 265. Möödunud aasta oktoobris oli neid aga 246.
Vaatamata reklaamijate vähenemisele tõusis bännerreklaamituru maht võrreldes septembriga siiski teatud määral. Suurim reklaamija oli oktoobris Ühispank, järgnesid Hansapank ja Arctic Sport.
Turundusnõukoja poolt jälgitavate keskkondade pingereas olid oktoobris 5 edukamat reklaamikeskkonda (tähestikulises järjekorras): BNS, Delfi, EPL Online, Everyday, Äripäev. Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti, kuna keskkonna reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele