• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,31%44 904,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,31%44 904,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • 26.01.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea müügiinimese tunned kõrgest saavutustele suunatusest

Uuringud näitavad, et müügiinimesed, kes on võimelised tekitama suuremat käivet, omavad järgmisi tugevaid isiksuseomadusi:
- kohusetunne ? püsivus projektiga töötamisel;- isiksuslik võimekus ? kõrge energiatase, suutlikkus mõjutada ning muutusi käima lükata;- ekstravertsus ? pigem sõbralik ja lahke kui sissepoole pööratud ning omaette hoidev (introvertne);- saavutusele orienteeritud ? tunneb vajadust õnnestuda.
Tähelepanelik tuleks olla erinevate omaduste koosesinemise suhtes. Kui värvata inimene, kes on ainult kohusetundlik ja ekstravertne, võib saada toreda ja tööka inimese, kes ei tunne aga vajadust saavutada. Sisuliselt ta siis ikkagi ei müü. Lisategurid hea müügiinimese puhul on tugev vaimne võimekus ja järelduste tegemise oskus, matemaatiline ja verbaalne võimekus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kusjuures õigete inimeste värbamine on veel kerge osa, raske osa on nende piisav motiveerimine. Õnnetu müügiinimene, kes tunneb, et teda organisatsioonis vääriliselt ei hinnata, on väga kiire lahkuma.
Demotiveerivad tegurid, nagu madala kvaliteediga tooted ja halb klienditeenindus, tekitavad õnnetuid kliente. Õnnetute klientidega tegelemine aeglustab hea müügiinimese tempot ja ei lase tal head tulemust saavutada.
Autor: Kaire Varrak

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele