• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 26.01.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea müügiinimese tunned kõrgest saavutustele suunatusest

Uuringud näitavad, et müügiinimesed, kes on võimelised tekitama suuremat käivet, omavad järgmisi tugevaid isiksuseomadusi:
- kohusetunne ? püsivus projektiga töötamisel;- isiksuslik võimekus ? kõrge energiatase, suutlikkus mõjutada ning muutusi käima lükata;- ekstravertsus ? pigem sõbralik ja lahke kui sissepoole pööratud ning omaette hoidev (introvertne);- saavutusele orienteeritud ? tunneb vajadust õnnestuda.
Tähelepanelik tuleks olla erinevate omaduste koosesinemise suhtes. Kui värvata inimene, kes on ainult kohusetundlik ja ekstravertne, võib saada toreda ja tööka inimese, kes ei tunne aga vajadust saavutada. Sisuliselt ta siis ikkagi ei müü. Lisategurid hea müügiinimese puhul on tugev vaimne võimekus ja järelduste tegemise oskus, matemaatiline ja verbaalne võimekus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kusjuures õigete inimeste värbamine on veel kerge osa, raske osa on nende piisav motiveerimine. Õnnetu müügiinimene, kes tunneb, et teda organisatsioonis vääriliselt ei hinnata, on väga kiire lahkuma.
Demotiveerivad tegurid, nagu madala kvaliteediga tooted ja halb klienditeenindus, tekitavad õnnetuid kliente. Õnnetute klientidega tegelemine aeglustab hea müügiinimese tempot ja ei lase tal head tulemust saavutada.
Autor: Kaire Varrak

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele