Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Silberauto suurendas müüki poole miljardi krooni võrra

    Silberauto käive suurenes mullu võrreldes 2002. aastaga poole miljardi krooni võrra. Ettevõtte kasum kasvas üle kahe korra ? 2002. aasta 36 miljonilt kroonilt 81 miljoni kroonini.
    2003. aastal müüs Silberauto Mercedes-Benzi, Chrysleri ja Jeepi sõiduautosid Eestis ja Leedus, üle kolmandiku käibest tõigi Leedu müük.
    ?Mingit hüpet ei olnud,? kinnitas Kaldoja ja lisas: ?Kuid Leedu turul on kahtlemata suur potentsiaal.?
    Kaldoja märkis, et ettevõte tänavuseks suuri kasvuplaane ei tee, vaid püüab saavutada mullusega samaväärse taseme. ?Tuleb olla parim ja tekitada situatsioon, kus klient tahab sinu juurde tulla, mitte ei pea tulema,? rääkis Kaldoja. Ta avaldas arvamust, et vabades konkurentsitingimustes tegevust hoogustavad autokaubamajad ei suuda turgu tänavu siiski pea peale pöörata.
    Samuti mitmesaja miljoni krooni võrra käivet suurendanud Kommest Auto teatas, et müügitulemusi kasvatas laienemine piiri taha. Majandustulemused kajastavad müüki Läti tütarettevõttes Lauva Auto ja Venemaal ettevõttes Kom Motors. Kommesti kasum kasvas samal ajal vaid veidi üle miljoni krooni, 18 miljonini.
    Eesti autohuvilisi Hummeritega hullutanud Premium Motorsi juht Tiit Arge lausus, et avaldab majandustulemused selle aasta lõpus. Ettevõte on tegutsenud veidi üle poole aasta ja avas online-autokaubamaja alles sügisel. ?Seetõttu ei ole meie majandustulemused võrreldavad teiste, turul kümme ja enam aastat tegutsenud automüüjate, margidiilerite aastatulemustega,? ütles Arge.
    Helkama-Auto finantsjuht Katrin Laikre ütles, et ettevõtte mullune kasum jäi tagasihoidlikuks, kuna Mitsubishi esindusõigus siirdus Silberautole. ?Kaasnesid teatavad kulud, koondamine, lao allahindlus,? selgitas Laikre. ?Ka investeeriti reklaamikulutustesse rohkem kui aastal 2002.?
    Toyotade müüja Elke Auto finantsdirektor Merike Laasmaa kommenteeris ettevõtte majandustulemusi: ?2003. aasta puhaskasumit mõjutab oluliselt dividendide tulumaks, meil on see kasumiaruandes sees, nagu uus seadus ette näeb. Samuti ei ole veel arvestatud tütarettevõtete kasumeid.? Seetõttu aasta varasemaga võrreldes kasum langes, ehkki käive kasvas.
    Amserv Grupp müüs mullu 917 uut autot, sellest 853 Toyotat ja 64 Lexust, ja kattis sellega 55% mullusest Toyotade müügist ning 70% Lexuste müügist Eestis, selgitas grupi finantsjuht Heiki Puusaar.
    Aasta Auto juht Andres Tark tõi esile, et Volkswageni sõidukite teeninduse maht kasvas võrreldes 2002. aaastaga veerandi võrra. Tartu müügipiirkonnas saavutas Volkswagen müügiarvult teise koha, müük moodustas sõiduautode müügiarvust ligi 11%, märkis Tark.
    Ladade maaletooja vabandas viivitust majandustulemuste avaldamisel arvutiviirusega, mis majandusandmed segi paiskas.
    Japauto kasumi vähenemine 2003. aastal võis tuleneda sellest, et ettevõte märkis 2002. aasta kasumina konsolideeritud andmed ja mulluse kasumina konsolideerimata andmed.
    Mitmed ettevõtted saatsid Äripäevale esmase müügiülevaate koostamiseks auditeerimata andmed.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.