Kallis kaup pole müügimehele argument

Ekke Lainsalu 13. aprill 2004, 00:00

Mida öelda siis, kui klient peab teie firma toodet-teenust liiga kalliks?

Kas te olete kunagi välja arvutanud madalama kvaliteedi hinna? Katkestuste hinna, kulutatud aja hinna, lisatelefonikõnede hinna, peavalu ja lisatööde hinna? Kui kalliks see võiks teile minna? Näete ise ? kõrgem kvaliteet tegelikult hoopis säästab teie raha pikemas perspektiivis!

Kui me oleksime odavamad, kas te siis tahaksite seda toodet või teenust?

Suurepärane, siis järelikult on teie seisukoht, et te tegelikult tahate seda. Vaatame koos, kuidas me saame seda teile võimaldada.

Mul on hea meel, et te mainisite hinda. See on meie teenuse ostmise juures kõige parem osa. Kui me jagame hinna kuude peale ära, siis on teie tegelik igakuine kulu oluliselt väiksem kui konkureerivate firmade teenust kasutades.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 14:21
    Otsi:

    Ava täpsem otsing