• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,00%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,11%8 874,48
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,86
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,00%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,11%8 874,48
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,86
  • 13.04.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kallis kaup pole müügimehele argument

Mida öelda siis, kui klient peab teie firma toodet-teenust liiga kalliks?
Kas te olete kunagi välja arvutanud madalama kvaliteedi hinna? Katkestuste hinna, kulutatud aja hinna, lisatelefonikõnede hinna, peavalu ja lisatööde hinna? Kui kalliks see võiks teile minna? Näete ise ? kõrgem kvaliteet tegelikult hoopis säästab teie raha pikemas perspektiivis!
Kui me oleksime odavamad, kas te siis tahaksite seda toodet või teenust?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suurepärane, siis järelikult on teie seisukoht, et te tegelikult tahate seda. Vaatame koos, kuidas me saame seda teile võimaldada.
Mul on hea meel, et te mainisite hinda. See on meie teenuse ostmise juures kõige parem osa. Kui me jagame hinna kuude peale ära, siis on teie tegelik igakuine kulu oluliselt väiksem kui konkureerivate firmade teenust kasutades.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele