Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kallis kaup pole müügimehele argument
Mida öelda siis, kui klient peab teie firma toodet-teenust liiga kalliks?
Kas te olete kunagi välja arvutanud madalama kvaliteedi hinna? Katkestuste hinna, kulutatud aja hinna, lisatelefonikõnede hinna, peavalu ja lisatööde hinna? Kui kalliks see võiks teile minna? Näete ise ? kõrgem kvaliteet tegelikult hoopis säästab teie raha pikemas perspektiivis!
Kui me oleksime odavamad, kas te siis tahaksite seda toodet või teenust?
Suurepärane, siis järelikult on teie seisukoht, et te tegelikult tahate seda. Vaatame koos, kuidas me saame seda teile võimaldada.
Mul on hea meel, et te mainisite hinda. See on meie teenuse ostmise juures kõige parem osa. Kui me jagame hinna kuude peale ära, siis on teie tegelik igakuine kulu oluliselt väiksem kui konkureerivate firmade teenust kasutades.