Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mees, jää iseendaks!
Jah, ilma õllereklaamita on kurb maailm!
Pean silmas Divisioni tehtud viimast Saku Originaali telekampaaniat, millest enim on meelde jäänud klipp, kus kõigile tuntud Jan Uuspõld veine degustreerib.
Korralikult valges pluusis ja kikilipsuga Uuspõld jalutab veinide degustreerijana mööda pikka lauda aeglaselt edasi, andes hinnanguid "suurepärastele" venidele ja naelutab vaataja puändi ootuses, mis seoses Uuspõllu imagoga kindlasti tulema peab, teleri ette paigale.
Ja puänt on õlletarbijale kahtlemata meelepärane: olles pärast suus loksutamist viisakalt välja sülitanud kõik veinid, jõuab degustreerija õlleklaasini. Üks rüübe, ja klanitud kloun kaotab oma apaatse ilme, tema seni tuhmid silmad lähevad särama: "Originaal!"
See on hetk, mil purunevad ja kaotavad tähenduse kõik võltsid ja lääged ettekirjutused ning alandlikud kummardused, jääb ainult reegel - mees jääb alati iseendaks!
See on hetk, mil ma viskan seljast selle nõmeda lipsu ja pintsaku, teatripiletid kukuvad kapi taha, tõmban selga vana jalgpallisärgi ja torman oma ammuunustatud sõpru otsima.
Mehed! Kurat....
Autor: Lauri Lepp