• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,3%39 692,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,3%39 692,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.12.04, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Estonian Air kaalub tasuta söögi kaotamist

Konkurents sunnib Estonian Airi kulude kokkuhoiu nimel kaaluma näiteks tasuta toitlustamise lõpetamist või ainult turistiklassile üleminekut.
Märtsist hakkab Hollandi lennufirma KLM iga päev Tallinnast Amsterdami lendama, Stockholmi liinile tuleb suurima Eesti lendaja kõrvale reisijaid vedama Finnairi tütarettevõte Fly Nordic. Tänavu kevadel alustas Frankfurdi liinil Lufthansa ning sügisel lõi EasyJet ühenduse Tallinnast Berliini ja Londonisse, kirjutab Postimees.
Estonian Airi president Erki Urva tunnistas, et olukord lennunduses on pinev. Firma on paljudel liinidel oma piletihindu märkimisväärselt alandanud ja mõnevõrra on koomale tõmmatud tasuta pardateenindust.
Hinnalanguse on firma suutnud edukalt teoks teha märkimisväärselt kasvanud täitumusega, kuid hindades enam langusruumi ei ole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Ei maksa unustada, mida on tänavu teinud kütusehinnad, ning tõusnud on teisedki kulud,» märkis Urva. «Enne kevadet ei muuda me kindlasti midagi.»
Seetõttu tulebki firmal tõsiselt mõelda, kuidas tulevikus panna vastu Eestisse jõudnud odavlennufirmadele.
Nii peab Urva suhteliselt tõenäoliseks, et näiteks praegusel tasemel pardateenindus, kus reisijad saavad tasuta eine ja joogivaliku, tuleb kaotada või veelgi koomale tõmmata. Võimalik on kokku hoida firmasiseselt ja kaotada ruumikas äriklass. Viimane võimaldaks firmal suurendada veelgi tavareisijate istekohtade arvu lennukis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele