Täna algaval kohtuprotsessil 1999. aastal toimunud tulekahju üle Mont Blanci tunnelis, kus hukkus 39 inimest, on süüpingis ka Rootsi autotootja Volvo.
1999. a 24. märtsil puhkenud tulekahju 11 km pikas tunnelis läks lahti Volvo veoautost. Süüdistaja väitel oli põhjuseks konstruktsiooni- või tootmisviga.
Kahjunõude suurus Volvole võib küündida kuni ühe miljardi Rootsi kroonini. Lisaks kahjustab meediakära protsessi ümber Volvo kui turvaliste sõidukite tootja mainet, kirjutab tänane Rootsi majandusleht Dagens Industri.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?