• OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 23.03.05, 07:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Taksotariifide rägastik muutub alates maikuust selgemaks

Tallinna uue taksoveo eeskirja järgi kaovad alates maist pikad tariifitabelid ja senine 35kroonine miinimumtasu.
Tallinna transpordiameti linnatranspordi osakonna juhataja Eero Aarniste sõnul ajendas eeskirja muutma asjaolu, et taksofirmade hinnakirjad on liialt pikad ja segased, kirjutab Postimees.
«Taksoveo eeskirja koostamisel osalenud taksofirmad tahtsid sisse jätta näiteks lemmikloomade vedu ja palju muid teenuseid, kuid sel juhul poleks tarbija jaoks midagi muutunud,» märkis Aarniste. «Kui hinnakirjale pilk peale visata, peab olema võimalik sellest kiiresti ülevaade saada.»
Uue eeskirja kohaselt peab alates 1. maist tariifide loetelus seisma sõidu alustamise, ootetunni ja kilomeetritasu. Kilomeetritasu võib seejuures olla üks ööpäev läbi, aga sõltuda ka kellaajast, sest hinnad määrab endiselt vedaja. Samas kaob senine 35kroonine miinimumtasu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Värskest eeskirjast jäi välja Taksojuhtide Liidu soov kehtestada eraldi hinnakirjad mahtuniversaalidele ehk kõrgem kilomeetrihind rohkem kui nelja inimese sõidutamisel.
«Pole ju mingit vahet, kas sõita kuue reisijaga või kolme reisija ja kohvritega,» selgitas Aarniste. «Siis peaks hakkama hindu jaotama ka automarkide ja mudelite järgi.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele