Tallinna sadamas uues korterelamus asub kena ja hubane salong, kus muusika mängib ja teenindaja on valmis personaalselt iga ostusoovi nõustama. Sirly Jõgi, kes on salongi üks omanikest ja koos elukaaslasega üks salongi idee autor, arvab, et ihupesuturg on üsnagi täis ja konkurentsis püsimine võib nõuda tõsist ajugümnastikat.
?Kuna pesu müüakse igal pool, tuli välja mõelda midagi, mis meid teistest pakkujatest eristaks,? räägib Jõgi.
Sinu Pesusalong on pesupood nendele, kes kaubamajade kärast eemalduda tahavad ning pesu kui intiimseimat rõivast privaatses keskkonnas proovida eelistavad. Salongi külastamise eelduseks on üks telefonikõne aja broneerimiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jõgi soovitab salongi külastada kuni kolmeliikmelise seltskonnaga, et kindlustada mugav ja võimalikult mõnus äraolemine.
Firma koostab regulaarselt ka klientide andmebaasi, tänu millele saadetakse huvilistele igakuist uudiskirja ning sünnipäeval õnnitlused Sinu Pesusalongist.
Andmebaas sisaldab klientide eelistusi pesu osas, samuti vajalikke numbreid.
Salongis on esindatud pesu Austria tootjalt Wolff ning Saksa päritolu Marc O?Polo. Hinnad on taskukohased neile, kes kvaliteedist ja brändist lugu peavad. Jõgi mainib aga, et pesusalongi külastamine ei kohusta kedagi ostu sooritama. ?Kui me ei suuda pakkuda midagi personaalselt just teile, siis ei ole te ju kohustatud ostma,? on Jõgi kindel.
Jõgile on Sinu Pesusalong esimene kogemus äriprojekti käivitamisel ja eestvedamisel, kuid firma asutamine kulges hõlpsasti: nimelt on elukaaslasel ja kaasomanikul Kristjan Kruusil seitsmeaastane juhtimiskogemus firmast Kruuson Kaubandus OÜ, mis tegeleb kinnitusvahendite impordi ja hulgimüügiga.
Rahvusvahelist ärijuhtimist õppinud Jõgi tõdeb: ?Eks tuleb ikka oma teadmised nüüd proovile panna reaalses ärimaailmas, sest ? mis seal salata ? teooria on ainult üks osa ärijuhtimise õppimisest, praktika aga hoopis midagi põhjapanevamat.?
Tagasilöökidest on nii noore firma puhul veel raske rääkida, ent suurimaks takistuseks oma teenuse turustamisel peab Jõgi eestlaslikku häbelikkust ja tagasihoidlikkust: ?Eestlane on häbelik ja eelistab olla anonüümne. Tihti ei julgeta helistada ka seepärast, et kardetakse ostu pealesundimist.?
Samas ei eita Jõgi, et eelmainitud jutus peitub mõnevõrra ka Sinu Pesusalongi äriidee. ?Kui inimene juba helistab mulle, paneb aja kinni ja tuleb omale või kaaslasele pesu valima, siis ta üldjuhul sooritab ka ostu,? tõdeb Jõgi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sinu Pesusalongi reklaam on kulgenud peamiselt isklike kanalite kaudu: tuttavate ja edasi nende tuttavate kaudu. Kliendivõrgu laiendamiseks kasutatakse mitmesuguseid turunduslikke nippe.
?Näiteks on meie klientidel, kes toovad meile uue kunde, võimalus saada allahindlust juhul, kui nende toodud uus klient sooritab ostu vähemalt 500 krooni eest,? ütleb Jõgi.
Kuigi firma on veel lapsekingades, ütleb salongi perenaine Jõgi, et teist korda pole enam raske klienti salongi saada ning selgitab, et privaatsust ja personaalust otsib tänapäeval igaüks. Massidele mõeldud teenus ei paku enam midagi uut ? mass koosneb siiski ju üksikisikuist.
Sinu Pesusalong on eriti mugav pesu ostu koht paaridele, kellele meeldib koos pesu ostmas käija, kuna privaatne ostuõhkkond lihtsustab oluliselt intiimse rõivaeseme proovimist ja sobivaima leidmist.
Neile meestele, kellele meeldib üllatada oma kallimat kauni ja seksika pesukomplektiga, on personaalse teenindusega pesusalong suurepärane abimees, aidates sobiva suuruse valimisel, sest igal tootjal on oma eripära nii suuruste kui ka lõigete osas ja soovituseta on õige pesu leidmine suht keeruline ülesanne.
Kaval on esimest korda tulla pesu valima koos kaaslasega, et pesusalongi teenindaja saaks aimu naise pesu suurustest, mudeli- ja värvieelistustest, et järgmisel korral juba pesu üllatuseks lihtsam oleks valida.
Müüb kliendikeskne teenindus
Sirly Jõgi ja Sinu Pesusalongiga teeme koostööd MercedesCardi projekti raames. MercedesCard on Silberauto ja SEB Eesti Ühispanga välja antav kliendikaart, mis pakub erinevaid sooduspakkumisi mitmetes eluvaldkondades.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sinu Pesusalongi äriidee põhineb lisaks tunnustatud kaubamärkide müügile kliendikesksel teenindusel (paindlikud avamisajad, personaalne teenindus jms), mis annab ettevõttele arvestatava turueelise.
MercedesCardi partnerite valikul soovime eelkõige teha koostööd firmadega, kelle igapäevatöös on kvaliteet ja uuendusmeelsus elementaarsed mõisted. Sinu Pesusalongi näol oleme meie klientide jaoks leidnud professionaalse suhtumise ja meeldejääva klienditeenindusega partneri.
Praegune tugeva konkurentsiga turg vajab kindlasti eristumist oma konkurentidest. Ajal, mil kauplused sarnanevad ükseisele järjest rohkem, on Sinu Pesusalong eristumisega suurepäraselt hakkama saanud ning seda kliendikesksuse saavutamise abil.
Pesu ostmine on üldiselt delikaatne valdkond võrreldes muu rõivastuse või jalatsite ostuga. Kaubanduskeskuse tingimustes on pesu proovimine tülikas ning praktiliselt puudub võimalus paluda müüjal sobivust kontrollida.
Sinu Pesusalongis on pesu proovimine tehtud äärmiselt mugavaks ? aja broneerimisega tagatakse, et viibid salongis ainsa kliendina, selga antakse hommikumantel ning teenindaja on asjatundlike nõuannetega vaid kliendi päralt.
Sinu Pesusalongi külastus ei sarnane tüütu poeskäiguga, see on pigem meeldiv puhkeaeg, kus hubases salongis kohvi juues tutvustab sõbralik teenindaja pesumudeleid ja katalooge.
Äriideed, milleks on personaalne lähenemine kliendile, pean väga heaks ja seda just pesu ostmise eripära tõttu, mis vajab enim privaatsust ning mugavusi.
Sinu Pesusalongi poolt pakutavat võib iseloomustada kui headest materjalidest, tänapäevast ja värvikirevat. Konservatiivsemaid mudeleid on üldiselt vähe. Parima tootena tõstaksin esile õhulised ja ülimugavad öösärgid firmalt Wolff.
Autor: Lilian Viirma