Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Miks nad nii teevad?

    Tänavusele Frankfurdi autonäitusele minnes olid ootused suured. Nagu ikka selliste näituste puhul lootsid ka autoajakirjanikud leida laiema ostjaskonna jaoks midagi tõeliselt huvitavat, sensatsioonilist. Nagu oli näiteks kevadel Genfis esitletud uus Honda Civic. Midagi tõeliselt omanäolist ja uut. Kahjuks jäi see ?maasikas? leidmata, ehkki üüratult suurel territooriumil sai erinevate hallide vahel ringi joostes jalad villi trambitud.
    Võtame näiteks Toyota RAV 4, mis oli siiani üks huvitavamad maastureid meie tänavapildis ning mis kõigi eelduste kohaselt võinuks olla üks selle näituse huvitavamaid autosid. Aga midagi pole teha, pärast mudeliuuendust on tema väline sära kadunud. Või Seat Leon, mis on küll otsekui Altea väiksem versioon ja seega üsna omanäoline, kuid salong jätab veel ilmetuma mulje, kui oli eelmisel Leonil. Või Nissan Note, mis kuulu järgi peaks andma vihje uuele Almerale, aga välja näeb nagu tüüpiline Renault. Kuhu on kadunud Nissan?
    On?s viga tõesti minus? Võib-olla! Igatahes näituse suurima meediahuvi teenis hoopis uus S-klassi Mercedes, mis oli kahtlemata üks tehniliselt täiuslikumaid eksponaate, ja taas Honda Civic, mis Genfi näituse kontseptiga võrreldes muutumatuna tootmisküpseks sai.
    Õnneks ei ole asi siiski lootusetu. Näiteks jätsid väga positiivse mulje üllatusena rahva ette toodud Opeli maasturi kontseptsioon Antara, Mitsubishi Sportback kontsept jpt. Uusi ja huvitavaid ideid on ja loodetavasti saavad neist ka kunagi tootmisküpsed autod. Aga siiski: ühelgi varasemal autonäitusel pole ma end tabanud nii sageli mõttelt: miks nad küll rahvale nii olulise auto välimuse tuksi on keeranud?
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Tea Danilov: kõrghariduse rahamuret lahendades on unustatud õppelaen
Tudengite jaoks on kõrghariduses süvenemas nõiaring, sest hinnatõus kasvatab järsult elamiskulusid ning nende katmiseks tuleb tööle minna, aga tasuta õppida saab vaid täisajaga. Konkurentsivõimetut õppelaenu tuleks ulatuslikult remontida, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov
Tudengite jaoks on kõrghariduses süvenemas nõiaring, sest hinnatõus kasvatab järsult elamiskulusid ning nende katmiseks tuleb tööle minna, aga tasuta õppida saab vaid täisajaga. Konkurentsivõimetut õppelaenu tuleks ulatuslikult remontida, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov
Tesla ostab Indoneesiast niklitooteid tehase rajamise asemel
USA autotootja Tesla on sõlminud 5 miljardi dollari väärtuses lepinguid akude jaoks vajalike materjalide ostmiseks Indoneesia niklitöötlemisettevõtetelt, ütles CNBC Indoneesiale üks kõrgem kabinetiminister.
USA autotootja Tesla on sõlminud 5 miljardi dollari väärtuses lepinguid akude jaoks vajalike materjalide ostmiseks Indoneesia niklitöötlemisettevõtetelt, ütles CNBC Indoneesiale üks kõrgem kabinetiminister.
Reaalajas börsiinfo
Raadiohitid: ostuidee karuturul ja tippjuhtimise vähem nähtav pool
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Väike-Maarja suurim maja leidis ostja
Väike-Maarja valla vanemal Indrek Keskülal oli reedel põhjust rõõmustada, sest läbirääkimised õppekeskuse ostjaga olid edukad ja majale puhutakse varsti uus elu sisse.
Väike-Maarja valla vanemal Indrek Keskülal oli reedel põhjust rõõmustada, sest läbirääkimised õppekeskuse ostjaga olid edukad ja majale puhutakse varsti uus elu sisse.
Vene puidutööstuses tekkis "impordikriis"
Venemaale kehtestatud sanktsioonidest on eksporti keelavatest isegi mõjusamad impordipiirangud. Sealne puidutööstus tunnetab niinimetatud impordikriisi.
Venemaale kehtestatud sanktsioonidest on eksporti keelavatest isegi mõjusamad impordipiirangud. Sealne puidutööstus tunnetab niinimetatud impordikriisi.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.