• OMX Baltic−0,42%300,99
  • OMX Riga0,03%893,62
  • OMX Tallinn−0,38%2 073,12
  • OMX Vilnius−0,01%1 201,03
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 807,04
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,42%300,99
  • OMX Riga0,03%893,62
  • OMX Tallinn−0,38%2 073,12
  • OMX Vilnius−0,01%1 201,03
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 807,04
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.10.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meeltega turundamise raamat

Turunduskuulujutu järgi on kuskil uurimus, mis tõestab, et isegi tollipaksuse pakkumiskausta abiga müüdavaid reisilennukeid ostavad lennufirmad tegelikult kõhutunde, mitte arvude põhjal.
Ka Eestis tuntud eelkõige lastele suunatud turunduse raamatu ?Bränd ja lapsed? autor Martin Lindström on seda kõhutunnet uurinud ning sellest raamatu kirjutanud. Lühidalt ? mida rohkem on toodet või kommunikatsiooni luues mõeldud inimese erinevate meelte peale, seda suurem on brändilojaalsus.
Parim näide on Lindströmi meelest Singapore Airlines. Nagu paljudes teistes tootekategooriates, on lennunduses ?tooted? üksteisele väga sarnased ? kõik viivad punktist A punkti B. Singapore Airlines on aga näiteks lennuki istmepolstri ja stjuardesside riietuse valmistanud osaliselt samadest materjalidest, lennukabiinis levib spetsiaalselt väljatöötatud lõhn ning stjuardesside välimus on kuni meigipaleti toonideni paigas. Selle tulemusena on Singapore Airlinesi nimetatud parimaks lennufirmaks maa­ilmas, vaatamata sellele, et toidud ei ole midagi erilist ja jalaruumi on sama palju kui teistes lennufirmades.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Raamatu autor Martin Lindström peab ühepäevase loengupäeva, kus tutvustab oma meelte uuringut lähemalt, 8. novembril Tallinnas Radisson SASis.
Aasta parimad turundusraamatud
Ameerika Turundusassotsiatsioon AMA andis äsja välja oma iga-aastase Berry-AMA auhinna parimale turundusraamatule.
2005. aasta parimaks turundusraamatuks valiti Patrick Barwise ja Sean Meehani raamat ?Simply Better?.
Finalistide hulgas olid veel Peter J. Rosenwaldi ?Accountable Marketing: The Economics of Data Driven Marketing?, Gerard J. Tellise ?Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works?, Tim Ambleri ?Marketing and Bottom Line? ja Seth Godini ?Purple Cow?.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele