Konkursi Teendindustegu 2005 võitjaks tuli Tartu Ülikooli Raamatukogu teenindusprojekt Ööraamatukogu.
Teise koha pälvis Rimi Eesti Food AS projekt ?Teenindajast treeneriks? ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Eesti Päevaleht AS projektiga ?Räägi meiega!?, teatas konkursi korraldaja Heateenindus.ee.
?Seitsmest parimast projektist kuus olid suunatud ühel või teisel moel klienditeenindaja arendamisele. On rõõmustav, et teenindusorganisatsioonid tõstavad teenindustaset läbi klienditeenindajate motiveerimise ja arendamise,? tõdes Heateenindus.ee juht Anneli Kaljurand. Ta lisas, et nagu eelmiselgi aastal võitis taas avaliku sektori projekt: 'See näitab, et ka avalikus sektoris mõeldakse üha enam teeninduskvaliteedi peale.?
Tänavuse konkursi lõppvooru pääsenud seitse parimat olid: Eesti Post AS - Eesti Posti teenindusvalem; Eesti Päevaleht AS - Räägi meiega!; Hansapank AS - Sõbralik teenindus mõjub hästi; Kristiine Kasiino AS - Parima teenindaja valimine; Rimi Eesti Food AS - Teenindajast treeneriks; Tartu Ülikooli Raamatukogu - Kuidas ületada kliendi ootusi: projekt Ööraamatukogu; Tulundusühistu Tartu Tarbijate Kooperatiiv - Klienditeenindaja kompetentsimudel ? vajalik tööriist nii hindamisel kui arendamisel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teenindustegu 2004 konkursi tiitlivõitjaks pärjati Ida-Tallinna Keskhaigla projektiga ?Parim telefoniteenindus Ida-Tallinna Keskhaiglas?.