Praegu Paide ja Türi liinil kümne aasta vanuste bussidega sõitev Atko Grupp pole nõus liini loovutama Go Busile, kes hakkaks sõitma tuliuute bussidega.
Järvamaa ühistranspordi keskuse tegevdirektor Harri Lepamets ütles Järva Teatajale, et Atko Liinid esitas kaks vaidlust. Esiteks tahab ta teada, kuidas Go Bus nii madala hinnaga Paide – Türi liinil uute bussidega sõita saab, teiseks vaidlustab Assotransi ja Go Busi pakkumise nõuetekohaseks tunnistamist. «Atko protestib, et Assotrans ja Go Bus pole tõestanud, et nad pole maksuvõlglased. Kuid nad pole seda,» sõnas Lepamets.
Lepamets selgitas, et esmaspäeval hakkab riigihangete amet avalikul istungil vaidlusi arutama. «Menetluseks on neil aega kümme päeva,» ütles ta. «Millise otsuse riigihangete amet teeb, ei taha küll ennustada.»
Kui riigihangete ameti otsus seejärel halduskohtusse kaevatakse, ei jõua Lepametsa meelest 1. aprilliks uusi vedajaid välja selgitada ja sellest tulenevalt jätkavad tööd senised firmad. «Kui Atko Liinid poleks protestima hakanud, oleksid uued vedajad juba teada,» lausus ta. «Millal nüüd uued vedajad saame, ei oska küll öelda.»
Atko Liinide juhatuse esimees Margo Tomingas ütles, et ettevõte protestis riigihanke, et saada selgust, kas hankes osalenud Go Bus eksis või esitas Järvamaa ühistranspordi keskusele maakonna bussiliinidel vedaja leidmiseks korraldatud konkursile eksitavaid andmeid.
«Ei tundu kuigi loogiline, et riigihanke ühes liinigrupis pakub Tartu ettevõte järvamaalastele 13–14 aasta vanuste bussidega osutatava teenuse liinikilomeetri hinnaks 11.10 krooni,» selgitas ta.
Tomingas lisas, et teises liinigrupis pakub sama vedaja liinidele tuliuusi busse ja küsib liinikilomeetrist vaid 9.39 krooni.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele