• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • 06.02.06, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järva Teataja: Paide-Türi liin ajab bussifirmad tülli

Praegu Paide ja Türi liinil kümne aasta vanuste bussidega sõitev Atko Grupp pole nõus liini loovutama Go Busile, kes hakkaks sõitma tuliuute bussidega.
Järvamaa ühistranspordi keskuse tegevdirektor Harri Lepamets ütles Järva Teatajale, et Atko Liinid esitas kaks vaidlust. Esiteks tahab ta teada, kuidas Go Bus nii madala hinnaga Paide – Türi liinil uute bussidega sõita saab, teiseks vaidlustab Assotransi ja Go Busi pakkumise nõuetekohaseks tunnistamist. «Atko protestib, et Assotrans ja Go Bus pole tõestanud, et nad pole maksuvõlglased. Kuid nad pole seda,» sõnas Lepamets.
Lepamets selgitas, et esmaspäeval hakkab riigihangete amet avalikul istungil vaidlusi arutama. «Menetluseks on neil aega kümme päeva,» ütles ta. «Millise otsuse riigihangete amet teeb, ei taha küll ennustada.»
Kui riigihangete ameti otsus seejärel halduskohtusse kaevatakse, ei jõua Lepametsa meelest 1. aprilliks uusi vedajaid välja selgitada ja sellest tulenevalt jätkavad tööd senised firmad. «Kui Atko Liinid poleks protestima hakanud, oleksid uued vedajad juba teada,» lausus ta. «Millal nüüd uued vedajad saame, ei oska küll öelda.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Atko Liinide juhatuse esimees Margo Tomingas ütles, et ettevõte protestis riigihanke, et saada selgust, kas hankes osalenud Go Bus eksis või esitas Järvamaa ühistranspordi keskusele maakonna bussiliinidel vedaja leidmiseks korraldatud konkursile eksitavaid andmeid.
«Ei tundu kuigi loogiline, et riigihanke ühes liinigrupis pakub Tartu ettevõte järvamaalastele 13–14 aasta vanuste bussidega osutatava teenuse liinikilomeetri hinnaks 11.10 krooni,» selgitas ta.
Tomingas lisas, et teises liinigrupis pakub sama vedaja liinidele tuliuusi busse ja küsib liinikilomeetrist vaid 9.39 krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele