Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaevõrgus müüakse enim SL Õhtulehte
AS Lehepunkti andmetel müüakse jaevõrgus endiselt kõige enam SL Õhtulehte, teisel positsioonil on Kroonika ja kolmandal Eesti Ekspress.
Võrreldes esimese poolaastaga suurimateks tõusjateks: Eesti Päevaleht (6.) seoses raamatprojektiga “XX sajandi klassika” (raamatut müüdi ainult koos ajalehega), lasteajakiri Barbie (26.) ja eestikeelne arvutiajakiri DIGI (40.). Oma positsioonilt on langenud venekeelne päevaleht Den Za Dnjom (50.) ja kuulutusteleht Soov (49.). Uue väljaandena on lisandunud eestikeelne kokandusajakiri Oma Maitse (36.). Edetabelist langesid välja Kodukiri ja Maakodu.
Suurima läbimüügiga müügipunktide edetabeli tippu troonisid kolm Prisma jaeketti kuuluvat poodi (Sikupilli, Kristiine ja Rocca-Al-Mare), kes möödusid läbimüügilt Stockmannist.
Ajakirjanduse hulgimüügimüüja AS Lehepunkt tegi 2005 aasta teise poole kokkuvõtted enimmüüdud ajakirjandusväljaannetest ja suurima ajakirjanduse läbimüügiga müügipunktidest Eesti jaeturul. Edetabelid (nn. TOP 50) on koostatud rahalise käibe alusel jaehindades, lähtudes realiseeritud eksemplaridest, millest on maha arvatud tagastus (müümata jäänud eksemplarid)
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.