Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Diiselmootor diislivihkajatelt

    Uus Honda Accord on saanud võrreldes eelmise mudeliga kerge iluravi ja ka diiselmootori, et turul konkurentsivõimelisem olla.
    Honda käik diiselmootori tegemiseks on ka mõistetav, sest enamus tootjaid lõikavad väga suure osa turust diiselmootoritega, mida muu Euroopa valitsused ka soosivad, võimaldades diiselkütusele paremat hinda.
    Honda diiselmootori juurde käib legend selle loomisest. Nimelt anti mootori loomise ülesanne inimesele, kes ehitas Honda jaoks vormeleid. Ülesanne oli tollele inimesele sedavõrd ebameeldiv, et ta kuulutas igal pool, kui väga ta diiselmootoreid vihkab. Valmisprodukt on midagi sellist, mis seda fakti väga hästi ka kinnitab - sellest, et tegu on diisliga, saab aru vaid siis, kui kõvasti kiirendate ja kuulete, et kapotialune kõriseb diisellikult.
    Tohutut väänet, mida mootor pakub, jätkub igale pööretevahemikule. Esimene käik on täiesti mõttetu ja paremat pedaali põrandasse surudes on käik hetkega otsas.
    Peab mainima, et diisel-Accordi pakutav tõmme toob muige näole, nii et leiate end pidevalt küsimas - kas tegu on tõepoolest diiselmootoriga?
    Rahulikul sõidul pole mootorit absoluutselt kuulda, sest kapotialune diislineelaja töötab väga vaikselt. Negatiivse poolena peab mainima vaid seda, et diislile iseloomulikult kaob jõud kõrgematel pööretel, samas ei tähenda see muud, kui et käik tuleb varem ära vahetada.
    Käigukast on kuuekäiguline ja töötab vägagi hästi. Tänu mootori jõudlusele pole käike ka pidevalt lapata vaja ja läbi linna võib sõita, kasutades vaid paari kuuest pakutavast. Esisillaveolisele autole omaselt kipub Honda kiiretes kurvides alajuhitav olema, kuid see pole probleem, vaid nii lihtsalt ongi.
    Accordi välimus pole eelmise mudeliga võrreldes just palju muutunud. Kerge iluvõre modifitseering on kõik, silmnähtavaid muutusi tegelikult rohkem polegi.
    Interjöör on endiselt asjalik nagu eelmiselgi mudelil. Miinusena tahaks välja tuua istmesoojendust. See oli küll olemas, kuid on arusaamatu, miks seda vaja on.
    Asi on nimelt selles, et soojaks lähevad istmed sama aeglaselt nagu mootor ja samal ajal, kui salong lõpuks soojaks saab, tunnete ka seljatoe ja istumise alt tulevat sooja.
    Teine asi, mis tahab harjumist, on raadio nupud - häälenupp ja jaamade reguleerimise nupp on valepidi ehk häälenupp asub kõrvalistuja pool ja raadiojaamade reguleerimise nupp juhi poolel. Nii juhtus pidevalt, et tahtes raadiot vaiksemaks keerata, muutsin hoopis jaama ära.
    See-eest olid proovisõiduauto nahksed istmed mõnusad ja ei muutunud ebamugavaks ka pikal sõidul.
  • Hetkel kuum
Personalijuht: naised, haarakem ohjad enda kätte!
Naised saavad ka ise mõndagi ära teha, et sooline palgalõhe liiga suureks ei käriseks, kirjutab SEB personali ja koolituse divisjoni direktor Margit Pugal.
Naised saavad ka ise mõndagi ära teha, et sooline palgalõhe liiga suureks ei käriseks, kirjutab SEB personali ja koolituse divisjoni direktor Margit Pugal.
Liven kaasab investoritelt võlakirjadega raha
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
FT: luureteenistused hoiatavad Venemaa sabotaaži eest üle Euroopa
Euroopa luureteenistused on hoiatanud oma riikide valitsusi, et Venemaa kavandab vägivallaga sabotaaži üle Euroopa, liikudes lääneriikide vastu suunatud püsivasse konflikti, vahendab Financial Times.
Euroopa luureteenistused on hoiatanud oma riikide valitsusi, et Venemaa kavandab vägivallaga sabotaaži üle Euroopa, liikudes lääneriikide vastu suunatud püsivasse konflikti, vahendab Financial Times.