Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Asfaldiaugud purustavad rehve, velgi ja vedrustust

    Eero Pesur on sel aastal lõhkunud juba neli rehvi. Enim saavadki aukudes kannatada madala profiiliga rehvid, nagu Pesurilgi, millel pole kuigi palju järeleandmisruumi ja mis sestap lõhkema kipuvad.
    Viimased kaks rehvi lõhkus mees Tallinnas Kadaka teel. Kui eelmised korrad on kulud enda kanda võetud, siis viimasele korrale tahab ta ametliku käigu anda, sest suuri ja kalleid rehve ei jaksa lõpmatuseni ise kinni maksta, eriti kui selles on süüdi meie kehvad teed.
    "Seekord ootasin politsei ära ja järgmine käik tuleb kommunaalametisse," lubab Pesur.
    Teistmoodi kogemus on jagada Indrek Pajustel, kes lõhkus rehvi Kristiine keskuse parklas. Seal sõitis Pajuste läbi niigi teest madalama kanalisatsiooniaugu, millel oli ka ümbert tee ära lagunenud.
    Tulemuseks oli katkine rehv ja velg. Seekord tuli nõue esitada Kristiine keskusele, kellega oli Pajustel suhteliselt lihtne asju ajada. Esitatud kahjunõudest korvati kohe rehvi ja velje kulu. Lisaks läks Pajuste Kristiine keskuse kulul United Motorsisse sillakontrolli ja kui midagi katki oleks olnud, oldi nõus ka see kinni maksma.
    Jaanus Palm lõhkus Kadaka teel oma Ford Focus ST kaks rehvi ja ka kaks velge. Focuse sportmudelil on juba algusest peale kaheksateisttollised veljed ja rehvid.
    Küll saab hakkama kaskokindlustusega, kuid omavastutus tuleb ikkagi maksta.
    Ka ei ole peaaegu uue auto omanik kindel, et kõik vedrustuse komponendid terveks jäid. Et augus rehvide lõhkumiseks pole palju vaja, näitab seegi, et Palmi juhitud Focus sõitis auku kiirusel 10-20 km/h.
    Tallinnas Peterburi teel sattus augu ohvriks Marge Iidel. Tema autol lõhkus katkine tee kaks velge, ühe rehvi ja kõigele lisaks vajab auto nüüd sillaremonti. Iidel kutsus politsei ja nüüdseks on avaldus kommunaalametis sees.
    Lisaks temale tabas sama õnnetus ka suurt liinibussi, millel Iideli õnnetuse ajal kõrval olevas bensiinijaamas parasjagu rehvi vahetati.
    Kui juba praegu kummitavad asfaldiaugud, on hullem siiski veel ees.
    Autotöökodadega vestlemisest selgus, et põhiline purustuste parandamine läheb lahti kevadel.
    Kui päeval paistab soe päike ja öösel on miinuskraadid, lõhub see asfalti omajagu ja purustustega autod ummistavad töökojad.
    Kuulun minagi nüüd teeauku sõitnute parteisse. Juhtus see mõni nädal tagasi Tallinnas Peterburi teel, Neste bensiinijaama juures.
    Oli õhtune tipptund, sügavhämar ja sadas vihma. Järsuservaline auk ootas sõidurajal, no ei olnud võimalik reageerida. Mingit märki loomulikult polnud. Pauk oli sedavõrd tugev, et esimese ratta valuvelg väändus.
    Käisin kindlustuses ja seejärel teeninduses. Sõbrad ütlevad, et nõua kahju kommunaalametist. Kahjuks ei kutsunud politseid.
    Moraal? Sõida ettevaatlikult ja karda tumedaid laike teel.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.