Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarkade lahenduste etalon

    Honda CR-V on olnud müügihitt oma väljatulekust peale. Legend räägib isegi ajast, mil see maastur oli enimmüüdud mudel Eestis.
    Loomulikult pole CR-V praegusel hetkel enam enimmüüdud mudel, kuid oma segmendis on see siiamaani liider. Vaid ühe kuu sel aastal on Toyota RAV4 suutnud CR-V edu lõhkuda ja esikoha võtta. Seda enam on imelik, et kui konkurent oma auto uuendades ta suuremaks tegi, et Hondaga pagasiruumi mahus võistelda, siis segmendiliidri uuendus oli lausa eriskummaline.
    CR-V on hoopis kahanenud. Küll ei oska ma seda lüket kuskilt otsast kiruda. Sees on ruumi piisavalt nii ees kui ka taga. Taha mahub ka väga pikk mees istuma.
    Pagasiruum on n-ö lahterdatud. Sinna on tehtud eri tasandid, kuhu saab pagasit lükata. Meie kandis on see vägagi mõistlik tegu. Näiteks saab sülearvuti kuhugi pagasiruumi põhja ära panna ja ise kaubanduskeskusesse uitama minna kartmata, et järjekordse doosi himus valvenarkomaanid teie autos midagi sellist näevad, mida diileri juures uue laksu vastu vahetada kannatab.
    Üleüldse on interjöör silmale ilus vaadata. Vaadata küll, kuid kas ka käele katsuda? Tegelikult mitte, sest armatuur on tehtud kõvast plastikust. Kuigi Honda kvaliteedist rääkides võib alati elu panuseks panna, sunnib plastikust armatuur mõtlema, et kuskilt on kokkuhoidu rakendatud. Kuid mille arvelt? Armatuur näeb hea välja ja on ka hästi loetav. Viimane tähendab, et ei pea orienteeruma mingis vilkuvate tulukeste virrvarris ja tundide kaupa soovitud informatsiooni taga otsima.
    Välimusega on disainer olnud üsnagi julge. See hoogne pliiatsikasutus on ennast ka igati ära tasunud. Kõik on õnnestunud, kuigi eelmise mudeliga harjunutele ehk natuke liialt uuenduslik. Küll pole mindud päris kosmoseteaduse teed ja mingeid tundmatuid taevakehasid loodud. Ilusa veljega on uus CR-V vägagi nägus.
    Alusvankris eelmise mudeliga võrreldes erilisi vahesid ei leia. Kogu veoskeem on väga väikeste muutustega eelmiselt mudelilt uuele tõstetud. Eks siin on mängus jaapanlaste endi ütlemine: "Miks parandada asju, mis töötavad?" Peab ütlema, et vedrustus ja nelikvedu töötavad hästi igal pinnasel: küll keerulisel asfaltteel, küll kiirteel. Kerge ekslemise käigus leitud kruusateele sattudes tekkis lausa ohhoo-efekt. Kuigi ettenähtud teekond sellist ei sisaldanud, oleks testisõidu organiseerijad tegelikkuses võinud südamerahuga kogu grupi terveks sõiduks kruusale saata, sest CR-V vedrustus ja nelikvedu töötasid sellel pinnasel imehästi.
    Mootorivalikust soovitaks kindlasti diislit. Tegu on kõige ökonoomsema ja ka kõige jõulisema mootoriga CR-V valikust.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.