• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,07%6 610,91
  • DOW 30−0,21%45 789,36
  • Nasdaq −0,03%22 341,97
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,77
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,07%6 610,91
  • DOW 30−0,21%45 789,36
  • Nasdaq −0,03%22 341,97
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,77
  • 17.12.06, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Operaatorite ahnus tapab online-teenused

95 protsenti kõigist turule toodud mobiilteenustest sureb välja operaatorfirmade suure ahnuse tõttu.
Sellise arvamusega tuli lagedale marketingijuht Steve Dietch HP OpenCall grupist, mis valmistab telekomifirmadele kommunikatsioonitarkvara, mis omakorda toodab kolmandiku HP kasumist, vahendas postimees.ee.
«Võrreldes Jaapani ja Koreaga on USA ja Euroopa mobiilioperaatorid erakordselt aplad ning soovivad saada teenustelt kuni 70 protsenti kasumit. Ja siis imestavad, et teenused ei leia piisavalt kasutajaid või teenusearendajad lahkuvad antud ärist,» ütles Dietch.
Dietchi sõnul raiskavad operaatorid palju aega võistlemiseks teenuseloojatega, selle asemel et õppida tundma oma tarbijaid ja nende soove.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele