• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 16.01.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuga söeterminal käitles mullu ligi neli miljonit tonni sütt

Muugal asuv söeterminal käitles 2006. aastal ligi neli miljonit tonni sütt, eelmise aasta käibe- ja kasuminumbri avaldab ettevõte lähikuudel pärast majandustulemuste auditeerimist.
2005. aasta suvel valminud terminal on praeguseks ümber laadinud 5,4 miljonit tonni sütt, investeeringud keskkonnakaitsesse ulatuvad 46 miljoni kroonini, teatas ettevõte.
Muuga söeterminali omanikfirma AS-i Coal Terminal juhatuse liige Jelena Põder ütles, et vaatamata mõningatele raskustele 2006. aasta alguses oli aasta tervikuna ettevõtte jaoks edukas. 12. jaanuaril andis söeterminal käiku veel teisegi monitooringujaama, mis mõõdab välisõhu seisundit terminali lõuna osas Maardu ja Kallavere suunal. Investeeringu suurus oli ettevõtte teatel 1,2 miljonit krooni.
Juba töötav monitooringujaam asub terminali idaosas ning mõõdab õhku Saviranna poolt. Selle aasta veebruaris valmib ka 40 miljonit krooni maksev raudteeharu laiendus, mis suurendab terminali läbilaskevõimet kuni 5,5 miljoni tonnini aastas.
Jelena Põderi sõnul otsustas Coal Terminal eelmise aasta lõpus lõpetada aktiivse tegevuse raudteeoperaatori ülesandeid täitnud sõltumatus tütarettevõttes Coal Terminal Trans AS, sest taolise operaatori omamine ei osutunud majanduslikult põhjendatuks. Teenust pakub söeterminalile nüüdsest Eesti Raudtee, kes pakkus pealegi konkurentsivõimelist hinda, mis sobis meie plaanidega paremini, sõnas Jelena Põder.
Coal Terminal üritab osadele inimestele leida töö terminali tootmistegevust korraldavas ettevõttes Coal Terminal Operator, loodetavasti leiavad mõned töötajad rakendust ka Eesti Raudtees.
Söeterminal rajati Muugale koostöös Tallinna Sadamaga. Söeterminali omanikfirma AS Coal Terminal ning Tallinna Sadam investeerisid söeterminali rajamiseks kahepeale ligi 1,5 miljardit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele