Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Statoil: oleme pööraselt rahul!
Eelmisel aastal suurenes Statoilis
toidupakkumise müügimaht üle 50 protsendi.
Hot dog Kabanoss on teenindusjaamade kõige populaarsem toode – neid müüakse aastas üle miljoni, kõige rohkem kasvas 2006. aastal aga võileibade ja kuumade jookide müük, kirjutas Eesti Päevaleht.
“Oleme pööraselt rahul!” hindab Statoil Eesti ASi kontseptsioonijuht Kai Realo kaks aastat väldanud toidupakkumise arendamist.
Klientide söömisharjumustega hästi kursis olev Realo ütleb, et eestlane tahab lasta kõik ahjus soojaks teha ja juua kõrvale kokakoolat.
Realo hinnangul meelitab kiire eluviis inimesi eelistama Statoili teenindusjaama suurele ja väsitavale hüpermarketile.
Kütuste jaemüügiettevõte Alexela Oil
teatas, et ettevõtte on võitnud peale Uno X operatsioonide omandamist mitmeid
suurkliente, sest autojuhid ei soovi seista pikkades hamburgeri järjekordades.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.