Finaali pääsesid Eesti Posti Minu Margi kampaania, Hansa Varakindlustuse lansseerimine, Puls Õllebrändi turuletoomine, Politsei värbamiskampaania ja Kanal 2 "Tantsud tähtedega" kampaania.
Mulluse konkursiga võrreldes on kasvanud nii kandidaatide arv kui ka tööde tase. "TOP 8-10 tööd olid ühtlaselt väga kõrge tasemega ja seetõttu oli raske valikut teha," sõnas žürii liige ja Hansapanga turundusdirektor Tiiu Tälli. Kokku osales konkursil 26 tööd, valdkondadest olid enim esindatud telekommunikatsioon ja finants.
Žüriisse kuulunud Media House arendusjuhi Hanno Kindeli arvates oli väga pilkuköitev välimeedialahendus Eesti Posti Meie Margi kampaanial, kus rahvarikastesse kohtadesse olid püstitatud postmarginäidised ja nii oli kampaania mõte kohe kõigile arusaadav. "Just selline peakski üks korralik välimeedialahendus tänapäevases sõnumiterohkes reklaamimaailmas olema," lisas Kindel.
Kui seni on Eesti turunduses sotsiaalreklaamide osakaal küllalt väike, siis on rõõmustav, et Sisekaitseakadeemia Politseikolledži värbamiskampaania jõudis finalistide hulka. Ka žüriisse kuulunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Jane Oblikas oli rahul, et finaali pääsenud riigiasutused suutsid teha tulemuslikke kampaaniaid. Politseikolledži eesmärk oli kutsuda 100 noort õppima, ent kandideerijaid tuli 238. "Arvestades politsei kehva mainet, on üliedukas värbamiskampaania kulla hinnaga. On positiivne, et tekkis konkurents ja politseil avanes võimalus valida head inimesed õppima," lisas Hanno Kindel Media House'ist.
Kindlasti eristus eelmisel aastal oma jõulisuse ja julgusega Kanal 2 "Tantsud tähtedega" kampaania, mille eemärk oli hõivata vaadatuima telesaate ja -kanali positsioon turul. Saade sundis terve rahva kolmeks kuuks endast rääkima ja Kanal 2 on olnud alates eelmise aasta septembrist vaadatuim telekanal.
Uutest turuletulekutest oli finalistide hulgas kaks: Pulsi õlu ja Hansa Varakindlustus. Žürii liige ja Elioni turundusdirektor Arti Ots tunnustas lansseerimisi, kuna need on suutnud olemasolevasse turuseisu kiilud lüüa. "Puls suutis teha kõigepealt hea toote ja seejärel ka head reklaamid. Ainult reklaam toodet ei tee," lisas Hanno Kindel.
Hansa Varakindlustuse kampaania eristus selge loovstrateegia ja nutikate meedialahendite kasutamisega. Kindlustust reklaamiti muu hulgas kaubanduskeskuste ees olevate autodega, millelt olid kummid alt ära kruvitud.
Žüriisse kuulunud Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp sõnas, et konkurss on vajalik, kuna hinnatakse tulemuslikkust, mis on turunduses kõige olulisem.
Eelmisel aastal konkursi võitnud NPNK kampaania korraldanud Hansapanga Noortepanga juhi Liis Kortsi hinnangul on finalistide nimistusse jõudmine tunnustus tehtud tööle ja kinnitus, et oled õigel teel. Kortsi sõnul tõi tiitel ka meedia rohke tähelepanu ja tunnustavad sõnad kolleegidelt.