Filmi produtsendi Riina Sildosi sõnul on Lotte film jõudnud praeguseks 15 eri riigi kinodesse, ka Austraaliasse ja Uus-Meremaale. "Isegi Araabia Ühendemiraadid on sellest huvitatud, kuid et seal naised koos lastega kinos ei käi, on mõeldav DVD," ütles Sildos.
Koos rõivakollektsiooniga läheb film vallutama Ukrainat ja Venemaad.
Baltika Grupi juht ja suurim omanik Meelis Milder ütles, et Lottele tuleb nüüd pöialt hoida. Kui palju firma uude laste moebrändi investeerib, ta veel öelda ei osanud.
„Olen täiesti kindel, et sellest tuleb suur rahvusvaheline edu,” ütles ta. Ametlikult kannab Lotte rõivakollektsioon nime Lotte By Mosaic. Milderi sõnul on maailmas moes, et kaks kõva brändi loovad ühise projekti ja toob näiteks Madonna ning Euroopa suuruselt teise rõivatootja Hennes Mauritz ühisprojekti.
„See sünergia hullutab. Lotte on küll täna natuke noor, et luua omanimelist kollektsiooni, kuid see on meie ühislooming,” ütles Milder.
Lotte By Mosaici kaubamärgis on rõivad 2-10aastatele poistele ja tüdrukutele, kokku umbes 40 rõivaeset. On ka aksessuaare: vihmavarjud, võtmehoidjad, helkur, Lotte nukk. Tulevikus on plaanis toota ka seljakotte, ranitsaid, mütse, salle, sokke, sukapükse, ehteid. Lotte fänne on ka täiskasvanute seas, seetõttu on neilegi mõeldud. Milder ütles, et isadepäevaks on plaanis müügile tuua Lotte teemaline T-särk meestele, mida lapsed võiksid oma isadele kinkida.
Kaubamärgi Lotte by Mosaic loomist alustati käesoleva aasta jaanuaris ning selle disaineriks on Mosaici lasterõivaste disainer Merje Rääbis.
"Leiutajateküla Lotte" esilinastus Eestis mullu augustis ja seda käis vaatamas ligi 60 000 inimest.