Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaam, kus punktid ei häiri
Kirjutamise juures on palju takistusi, eriti tuleb esile tõsta komasid ja muid kirjavahemärke. Reklaamis on kirjavahemärgid aga täielikuks luupainajaks.
Grammatikud ühelt poolt, disainerid neile looma jõuga vastu, tavamõistus veab oma rida ja loomingulised lahendused pakuvad omakorda neile kõigile vastuvõetamatuid ideid. Kõik ei jää kunagi rahule.
Selge, et hüüdlausetes pole komasid ja hüüumärke vaja, need ainult reostavad vaadet. Paraku on kohti, kus ilma läbi ei saa, näiteks www. Kuidagi ei saa jätta punkti panemata, aga kui paned, siis on see ilmses vastuolus hea maitsega. Ülalmainitud maitse nimelt ei neela komasid ja küsimärke alla, sel põhjusel ei kasuta luuletajate rõhuv enamus enam ammu suurtähti, jutumärke ja semikooloneid. Reklaam on samuti nii kaugele jõudmas ja see on tore.
Silmalaseri reklaam on esteetiline, koeoperatsioonide kommunikeerimine ei ole meelakkumine. Üks silm, üks aadress, üks inforiba - väga ilus. Mul on mitmeid erimeelsusi maailma loojaga, mõneski olen nõus jõudma kompromissile. Inimese silmade arvus aga mitte.
Teine ja kolmas silm ei anna meile midagi juurde. Kükloobi fassaad vastab minu arusaamadele funktsionaalsest disaini paremini kui miski muu. Kui olete kunagi snaiperina töötanud, siis saate isegi aru - sügavus segab.
Silmalaseri reklaami seltsis ei tunne ma ennast nii üksi, ta on nagu vana sõber. Nüüd aga põhiline, punktid on õiges kohas. See siin on üks väheseid reklaame, kus punktid ja kirjavahemärgid mind ei häiri. Kõva töö, müts maha.
Autor: Sven Kivisildnik