Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kui tahate uisutades häid elamusi, minge Tartusse!

    Harrastajatena hindasime teeninduse, uiskude ja jää kvaliteeti ning kappide ja riietusruumi kasutamise võimalust.
    Kõik sõidud toimusid laupäeva või pühapäeva pärastlõunasel ajal.
    Just kella ühe ja kolme vahel võtavad papad-mammad kõige agaramalt koos oma võsukestega ühistest pereüritustest osa.
    Kui kingseppa tuntakse tema tehtud saabaste järgi, siis liuväljal maksab jää sõna otseses mõttes, täpsemalt selle siledus.
    Üldpilt paistis täiesti rahuldav. Emotsioone jagus äärmusest äärmusesse.
    Erinevalt Tartu Lõunakeskuse liuvälja väga meeldivast teenindusest oli võimalus näha ka pisut kehvemat klientidesse suhtumist ning teenindajate ükskõikset ja ebameeldiva tõrelemist Tallinna jäähallis.
    Üpris hapu kogemus, kui veel enne jääle saamist peavad rahumeelselt nädalavahetust veetvad harrastaja endas vihapügalaid alla suruma, et makstud uisutamist peale arusaamatuid seiku nautida.
    Rahva vähesuse üle ei saanud nädalavahetustel kurta. Nii mõneski kohas tuli pärastlõunasel kellaajal jääle minnes endale uisuväljakul teed murda. Häirivaks muutsid sõidu harrastajate jaoks Tallinna jäähallis ka hulga professionaalsemad treenijad, kellele algajam sõitja lihtsalt jalgu jäi.
    Kiidusõnu on mitmete liuväljade lisavõimaluste kohta. Igati tänuväärsed on uisuplatside juures olevad garderoobid, saunad, kohvikud ja turvakapid. Kahjuks päris igal pool viimaseid siiski kasutada ei saa.
    Uiskude mugavus ja kvaliteet erineb aga nagu öö ja päev. Pakutakse nii kummist pealiskattega kui ka mugavaid uusi uiske.
    Liuväljade esindajad hindavad jää kvaliteeti, laenutatavate uiskude seisukorda ja teenindust igati heaks. Miinuseks on nende sõnul vähene väljakute arv, mis kõrgel tasemel treenida ei luba.
    Jeti jäähalli büroojuhi Marianne Ovsjankova kinnitusel nad uisuväljakul sõitjatele arvulist piirangut kehtestanud pole.
    "Korraga mahutame nii palju, kui uiske jagub," sõnas ta. Samuti ei ole kindlat graafikut jää puhastamiseks. "Vaba jääd puhastab masin vastavalt vajadusele. Seda tuleb ette umbes poole vähem kui treeningplatside jää puhastamist."
    Tartu Lõunakeskuse liuvälja juhataja Triin Hütti kinnitusel toimub ka neil jää puhastamine vastavalt vajadusele. "Kui on rohkelt sõitjaid, siis puhastab masin iga tunni aja tagant," mainis ta ja lisas: "Optimaalne sõitjate arv, palju korraga jääle mahub, on ligi 70-80 inimest. Üle selle me väga ei luba. Kui platsil on palju lapsi, siis üritame veel rohkem tagasi hoida. See kõik on ohutuse seisukohalt väga oluline."
    Uiskude hooldus käib mõlema liuvälja esindaja sõnul pidevalt. "Vaatame uiskude korrasolu iga hooaja alguses üle, vajadusel muretseme ka uusi," toonitas Ovsjanskova.
    Ka Hütt kinnitas sama, rõhutades, et pidevalt toimub neil ka uiskude desinfitseerimine, puhastamine ja teritamine.
    "Meie prioriteediks on pakkuda kliendile kvaliteetseid uiske, mis tagab ka selle, et vigastuste oht on väiksem," mainis Hütt.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
ExxonMobile ja Chevroni tulud põrutavad allamäge
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.