Sel nädalal lõplikult internetti kolinud
kuulutustekeskus soov.ee himustab veebikuulutuste äris selget
turuliidri kohta. Aastaid peamiselt eraisikute kuulutusi vahendanud samanimeline
paberleht lõpetas ilmumise.
Norra päritoluga meediakontsernile Schibsted kuuluv Eesti Meedia otsustas septembris, et sulgeb aastaid paberkandjal ilmunud Soovi, et minna kaasa kuulutusteäri kiire internetistumisega. Eraisikutest klientide kõrval näeb soov.ee väljaandja Soov Kirjastus üha enam ka firmasid, teatas ettevõte täna.
Soov Kirjastuse juhatuse liige Indrek Soom kommenteeris, et soov.ee püüab saavutada Eestis ostu- ja müügiportaalide turuliidri positsiooni.
„Saavutame selle tänu portaali uuenduslikkusele, kiirusele ja kasutamismugavusele. Soov.ee on täna kõige innovaatilisem kuulutusteportaal. Oleme eemaldunud vanamoelisest ajaleheversioonist ja pakume juba täna lahendusi, mida konkurentidel pole,“ rääkis Soom.
Artikkel jätkub pärast reklaami
soov.ee uued ja võimsad serverid maksid üle miljoni krooni, haarde laiendamiseks palkas portaal ka uusi IT-töötajaid. Soov Kirjastuse Viimase aasta investeeringud ulatuvad kokku üle 3 miljoni krooni.
„Kuulutuste abil müümise puhul ei näe me klientidena mitte ainult eraisikuid. Üha enam firmasid avastavad seda võimalust kui väga efektiivset turunduskanalit. Meie eesmärk on liikuda nn online'i-kaubamaja poole, kust inimesed saaksid kasvõi hindade ja müüjate kohta kiiresti infot, tehes otsingu konkreetselt soovitud eseme järgi,“ rääkis Soom.
Täna on Schibsted Euroopa online'i-kuulutusteäris kontsern number üks, kellel on kuulutusteportaalid Eestis, Rootsis, Hispaanias, Prantsusmaal, Itaalias, Austrias, Sloveenias, Leedus, Lätis, Malaisias, Argentinas, Venezuelas, Mehhikos, Brasiilias ja Colombias.