• OMX Baltic0,3%292,25
  • OMX Riga0,7%917,36
  • OMX Tallinn0,18%1 912,91
  • OMX Vilnius0,21%1 263,12
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,18%9 759,45
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • OMX Baltic0,3%292,25
  • OMX Riga0,7%917,36
  • OMX Tallinn0,18%1 912,91
  • OMX Vilnius0,21%1 263,12
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,18%9 759,45
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • 02.07.09, 18:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premia jätab jäätisehinna laulu-ja tantsupeol samaks

Premia, kellel on üldlaulu-ja tantsupeol jäätiste ainumüügiõigus, lubab, et jäätise hind on üritusel harjumuspärane.
Kuna Premia Tallinna külmhoone AS on laulu-ja tantsupeo suursponsor, ei looda nad kasumit teenida. „Tõenäoliselt lõpetame miinustes," ütles Premia turundusdirektor Katre Kõvask. Kõvask lisas, et laulu-ja tantsupeo sponsoreerimine on pigem ilus võimalus, mitte kasumi tagaajamine.
Eelmisel laulu-ja tantsupeol tegeles Premia jäätiste müügiga ligi 60 inimest ja 25 müügipunkti. Need arvud on ligikaudu sama ka sel aastal. Kuid 2004. aastal oli oma väljapanekuga kohal ka Balbiino AS.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP praktikant

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele