Möödunud aastal, mil liisingufirmad võlglastelt järjest autosid käest võtsid, ostis Saksa Auto Swedbankilt korraga 300 konfiskeeritud sõidukit.
Liisingufirmadele suurim komisjonimüügi partneri Saksa Auto uute autode varu langes mullu kõvasti, kuid kasutatud autode oma mitte. Saksa Auto tegevjuht Toomas Kuusk selgitas Äripäevale, et ettevõte ostis liisinguautode tagasiostukohustuse väliselt 300 liisinguvõlgnevuste tõttu ära võetud autot.
„Diil oli meie jaoks väga kasulik,“ kommenteeris Kuusk. „Ostaksime veel, kuid nii palju ja nii soodsalt pole rohkem pakutud.“ Samas koputasid hulgipakkumistega autokaupmeeste uksele ka teised liisingufirmad, kuid Saksa Auto rohkem kellegagi kaubale ei saanud.
„Meie Swedbanki tehingut nii õnnestunuks ei pea, sest need, kes on liisingu eest võlgu jäänud, ei hooli sageli ka oma autost. Nende autode kordategemine maksab korraliku summa,“ kommenteeris Swedbaki ja Saksa Auto vahelist tehingut Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi. Ta lisas, et liisinguvõtja huvides on auto kiiresti maha müüa, et hind ei langeks, muidu jääb inimesele suurem summa jääki kanda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mägi sõnul pakkusid konfiskeeritud autosid hulgi ka Sampo Pank ja Nordea Pank.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!