• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,73%38 296,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,92
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,73%38 296,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,92
  • 12.05.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MootorReisil hakkab lagi kätte jõudma

"Sellel aastal on Eesti rahvusvaheline bussivedu oma lae saavutanud. Ma ei prognoosi sellel aastal rahvusvahelise bussiveo märgatavat kasvu," hindas Osula olukorda bussivedudes.
Kas Islandi tuhapilve tõttu võib rahvusvahelistel bussivedudel sel aastal minna oodatust paremini?
"Ma ei arva nii. Selle 1995. aastast kiirelt areneva haru kuldaeg oli aastail 2004-2005. Nüüdseks on piletihinnad drastiliselt langenud, veokulud kasvanud. Aastail 2006-2007 kujundasime kogu liinivõrgu Baltimaade-keskseks. Üleeuroopaline ei tasu ära," selgitas ta.
Osula sõnul on nüüdsel ajal bussiveo maksimaalne tasuv kaugus 500 kilomeetrit, kuid optimaalne on 350 kliomeetrit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele