Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toomas Truuverk: Ekspress jääb ellu
Arvestades Ekspress Gruppi viimastel aegadel vaevanud hädasid, on II kvartali tulemus positiivne sõnum aktsionäridele ning näitab, et Ekspress jääb ellu, ütles Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverk.
"Pingutused kulude kokkutõmbamisel ja kapitalistruktuuri parandamisel on jõudnud esimeste tulemusteni ja praeguste tulutasemete juures suudetakse ellu jääda ja väikest kasumit teenida," märkis Truuverk.
Nüüd on küsimus, kuidas suuta tulusid kasvatada, lisas ta. Truuvergi sõnul on Delfi reklaamitulude kasv kindlasti hea uudis ja lisab mõõdukat optimismi. "Samas ei saa mööda vaadata trükimeedia segmendi tulude jätkuvast kahanemisest," nentis ta.
Teine poolaasta on meediaettevõtete jaoks Truuvergi ütlusel üldiselt ebaselge, kuigi internetireklaam on vaikset kasvu näitamas. "Kuidas aga trükimeedia kriisist väljub, on endiselt raske ennustada. Lugejate seas tugevama positsiooniga väljaanded väljuvad kindlasti kiiremini ja edukamalt. Võitlus konkurentidega ja ka tasuta väljaannetega, sealhulgas uudisteveebidega, saab olema pingeline,“ selgitas Äripäeva peadirektori asetäitja.
Reklaamituru kohta ütles Truuverk, et ootus jõuda sügisel tagasi eelmise aasta tasemele pole sugugi ebareaalne. Kapitalistlik maailmakorraldus eeldab kaupade reklaamimist ja majanduse elavnedes hakkavad ettevõtete investeeringud reklaami kindlasti kasvama, selgitas ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.