• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • 30.07.10, 17:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toomas Truuverk: Ekspress jääb ellu

Arvestades Ekspress Gruppi viimastel aegadel vaevanud hädasid, on II kvartali tulemus positiivne sõnum aktsionäridele ning näitab, et Ekspress jääb ellu, ütles Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverk.
"Pingutused kulude kokkutõmbamisel ja kapitalistruktuuri parandamisel on jõudnud esimeste tulemusteni ja praeguste tulutasemete juures suudetakse ellu jääda ja väikest kasumit teenida," märkis Truuverk.
Nüüd on küsimus, kuidas suuta tulusid kasvatada, lisas ta. Truuvergi sõnul on Delfi reklaamitulude kasv kindlasti hea uudis ja lisab mõõdukat optimismi. "Samas ei saa mööda vaadata trükimeedia segmendi tulude jätkuvast kahanemisest," nentis ta.
Teine poolaasta on meediaettevõtete jaoks Truuvergi ütlusel üldiselt ebaselge, kuigi internetireklaam on vaikset kasvu näitamas. "Kuidas aga trükimeedia kriisist väljub, on endiselt raske ennustada. Lugejate seas tugevama positsiooniga väljaanded väljuvad kindlasti kiiremini ja edukamalt. Võitlus konkurentidega ja ka tasuta väljaannetega, sealhulgas uudisteveebidega, saab olema pingeline,“ selgitas Äripäeva peadirektori asetäitja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamituru kohta ütles Truuverk, et ootus jõuda sügisel tagasi eelmise aasta tasemele pole sugugi ebareaalne. Kapitalistlik maailmakorraldus eeldab kaupade reklaamimist ja majanduse elavnedes hakkavad ettevõtete investeeringud reklaami kindlasti kasvama, selgitas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele