• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • 29.10.10, 17:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress parandas kolmanda kvartali näitajaid

Ekspress Grupp suutis küll prognoositust paremaid tulemusi näidata, kuid kontsern teenis sellele vaatamata kahjumit.
2010. aasta kolmandas kvartalis teenis Ekspress Grupp EBITDA-d 20,0 miljonit   
krooni. Eelmine aasta teeniti 6,1 miljoni krooni kahjumit. Kontserni perioodi puhaskahjum oli 4,1 miljonit krooni, võrreldes eelmise aasta sama perioodi 66,6 miljoni krooni suuruse puhaskahjumiga. Müügitulu kasvas aastases võrdluses 5,1%, 184,78 miljoni kroonini.
Meediaäris on kolmas kvartal tulude ja kasumi seisukohalt aasta nõrgimate      

Artikkel jätkub pärast reklaami

tulemustega periood, kuna aasta peamistel puhkusekuudel juulis ja augustis     majandustegevus aeglustub.
Võrreldes 2009. aasta kolmanda kvartaliga on tulud suurenenud nii online-meedia
segmendis (13,1% võrra) kui ka trükiteenuste segmendis (10,8% võrra). Nende segmentide müügitulude suurenemine on olnud ka käibe kasvu peamiseks põhjustajaks. Kogukäive kasvas eelmise aastaga võrrelduna 5,1% võrra. Perioodiliste väljaannete segmendi müüginäitajad on küll iga kvartaliga paranenud, kuid eelmise aastaga võrrelduna siiski 6,9% võrra langenud.
Perioodilistest väljaannetest on oma tulusid suutnud hoida eelmise aasta tasemel
üksnes nädalalehtede Eesti Ekspress ja Maaleht väljaandja, kuigi ka siin on tegusümboolse, 0,7%-lise kahanemisega. Ajakirjade kirjastajad nii Eestis kui Leedus näitavad endiselt langust, eelmise aastaga võrreldes kahanes müügitulu Eestis 4,1% ja Leedus 8,6% võrra.
„Arvan, et tulemus on natuke parem, kui võis oodata. See viitab sellele, et grupp on majanduskriisi edukalt üle elanud,“ kommenteeris Ekspress Grupi tulemusi Äripäeva peadirektor Igor Rõtov. “Silma torkas trükioja suur kasum, aga ka muljetavaldav kulude kokkuhoid kogu ettevõttes. Ootamatu oli näha Eesti Päevalehel nii suurt kahjumit,“ märkis Rõtov.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele