Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swedbank: kaubamaja esines oodatust tublimalt
Tallinna Kaubamaja tulemused ületasid mõnevõrra meie ootusi - prognoosisime 6,5 miljoni euro suurust neljanda kvartali puhaskasumit, tegelikult saavutati 7,4 miljoni eurone kasum, kommenteeris panga analüütik Pertti Rahnel.
"Kaubamaja tulemused ületasid mõnevõrra meie ootusi - prognoosisime 6,5 miljoni euro suurust neljanda kvartali puhaskasumit, tegelikult saavutati 7,4 miljoni eurone kasum," sõnas Rahnel. "Kartsime toiduainete, aga ka teiste kaupade hinnatõusust tulenevalt suuremat negatiivset mõju Tallinna Kaubamaja marginaalidele."
Rahnel märkis, et hoolimata tarbijate suurenevast optimismist ning Eesti majanduse kiirest kasvutempost on pikaajalised kasvuperspektiivid siiski üsna tagasihoidlikud Eesti küllastunud jaekaubandusturu tõttu.
"Eratarbimist võib hakata pidurdama ka nigel kaubakasv ning kütusehindade kiire tõus. Et kaubamaja aktsia kaupleb juba ka üsna kõrge kasumikordaja juures, soovitaksime pigem kasumit võtta," lisas ta.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2010. aasta kasum ulatus 17 miljoni euroni, millest ligi pool teeniti neljandas kvartalis. Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul oli see edukas masust välja tulemine.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2010. aasta kasum ulatus 17 miljoni euroni, millest ligi pool teeniti neljandas kvartalis. Mullu majanduskriisi järgselt taas kasumisse tõusnud kontserni auditeerimata müügitulu oli 402,8 miljonit eurot.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.