TTÜ teedeinstituudi professori Dago Antovi hinnangul toob elektriautode laadimise võrgustiku loomine Eestisse kaasa ka elektriautode turu arengu.
"Kui me täna räägime umbes 500 ja võib-olla mõnest sajast elektriautost veel, mida riik on lubanud toetada, siis kindlasti 5-10 aasta pärast on neid juba märgatavalt rohkem," vahendas ERR Antovi sõnu.
Antovi hinnangul on otsus soetada sotsiaaltoetajatele 500 elektriautot ja rajada üleriigiline elektriautode laadimise võrgustik tugev, huvitav ja perspektiivikas samm.
Tema arvates on sealjuures olulisem laadimise võrgustiku loomine, kuna 500 autot moodustavad Eesti kogu autopargist siiski väga väikese osa.
"Eestis on täna arvel vist rohkem kui 560 000 sõidukit ja kui aastas lisandub keskeltläbi ligemale 30 000 sõidukit, siis need 500 ei moodusta mingisugust eriliselt tähelepanuväärset suurust. Mis on aga oluline, on kindlasti see, et meil tekib täiesti uus taristu ja see annab kindlasti mingi impulsi sellele, et mingisugused muutused transpordis lähiajal on ka reaalselt võimalikud," leidis professor.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Tagasi Äripäeva esilehele