Saksamaa jaekaubanduse käive langes 2 protsenti võrreldes aasta varasema ajaga, teatas Saksa statistikaamet. Kui võtta arvesse veel ka hinnatõus, oldi miinuses koguni 3,5 protsendiga.
Agentuuri Reuters poolt küsitletud analüütikud olid pakkunud kasvuks 1,4 protsenti. Eksperdid usuvad siiski, et tarbimine saab sel aastal tänu soodsale tööturu seisule olema kasvu üks olulisemaid tugitalasid. Jaekaubanduse liit HDE eeldab, et käive kasvab 1,5 protsenti.
Suurimaid kaotusi kandsid märtsis kaubamajad: käive oli 5,5 protsenti väiksem kui aasta varem. Ka kosmeetika ja meditsiinitooted kaotasid käibes 3,4 protsenti. Jalanõude ja rõivaste osas oli miinus 3,2 protsenti ning vaid interneti- ja postimüük olid 1,1 protsendiga plussis.
Autor: Katri Soe-Surén
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!