• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 20.09.11, 09:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raske rahaga soetatud ohtlik kopter müüakse maha

Kümme aastat tagasi raske raha eest Vilsandiga ühendusepidamiseks ostetud, kuid täiesti kasutuks, koguni ohtlikuks sõiduriistaks osutunud hüdrokopter pannakse Kihelkonna vallavolikogu otsusega müüki.
“Sellega sõita on nagu sõit jalgrattaga, mida ei saa kurvis kallutada, propeller viib ta kursist välja ja õnnetus on käes,” seletas Kihelkonna vallavanem Raimu Aardam, kes tegi volikogule ettepaneku panna kümne aasta eest 440 000 krooni eest ostetud riistapuu enampakkumisele 6500-eurose ehk veidi enam kui 100 000 kroonise alghinnaga, kirjutas Saarte Hääl.
Reisijatele ohtlikuks osutus hüdrokopter üsna pea pärast soetamist, nii kirjutas Õhtuleht 2003. aastal, et ühel päeval juhtus sellega lausa kaks õnnetust järjest – sõiduriist kaotas juhitavuse ja paiskus kummuli. Üht reisijat lohistas tiiviku kaitsevõre piki jääd edasi, kuid õnneks oli inimene nii paksult riides, et pääses lohisemisest üksnes kange õlaga, Õhtuleht märkis toona, et hüdrokopter tuli koguni varustada kirjaga “Sõit sõitja enda vastutusel”.
Sõidukit on Aardami sõnul raske nii kiiresti liikuma saada kui ka peatada, samuti on hüdrokopter täiesti mõttetu riist Vilsandiga ühenduse pidamiseks, kuid kahe kiiluga paat ja mootor võivad siiski eraldi võetuna uuele omanikule kasulikud olla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele