• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vaidlused lahendaks konkurents

    Vastukaja 27. oktoobril Äripäeva artiklis "Parts soovib tuulutada Tallinna Sadama juhtkonda" refereeritud Tallinna Sadama juhatuse liikme Allan Kiili väitele.
    Esitatud väide, et sadama juhatuses üritab muutusi läbi suruda transiidiärimees Anatoli Kanajev, keda vihastas sadama kevadine otsus anda Muugal asuva konteineriterminali maa Venemaa firmale Rail Garant ning selle otsusega üritab Tallinna Sadam tekitada Kanajevile kuuluvale Transiidikeskusele konkurenti, ei ole õige.
    Transiidikeskus, selle omanik või tegevjuhtkond pole mitte kusagil ega mitte kellelegi asjassepuutuvale esitanud mingeid seisukohti - ei formaalselt ega mitteformaalselt - Tallinna Sadama juhatuse liikmete ametissesobivuse kohta. Samuti pole keegi meie käest taolistes küsimustes nõu küsinud.
    Samas artiklis on Kiilile viidates väidetud, et Transiidikeskusel pole põhjust Tallinna Sadama juhtkonnaga rahul olla, sest sadam püüab Rail Garantist teha Transiidikeskusele konkurenti. See on taas ebaõige. Transiidikeskusel on Tallinna Sadamaga tõesti mitu kohtuasja pooleli, kuid Transiidikeskus ja selle omanik Anatoli Kanajev on soovinud ainult üht - Tallinna Sadama kehtestatud kriteeriumide alusel ausalt konkureerida, sealjuures niimoodi, et tehtud pakkumust ei muudetaks alusetult ja omavoliliselt. Sellise tegutsemisega paneb Tallinna Sadam omaniku ja riigi väga keerulisse ning peatselt ka piinlikku seisu.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ajakirjanik: kuidas helistada Härra või Proua Pärnumaale?
Kui maavalitsused on kadunud ja omavalitsuste liit ei toimi, siis kuidas ja kellega peaks võimalik investor, ettevõtja või välispartner suhtlema, kirjutab ajakirjanik Kalev Vilgats Pärnumaa näitel.
Kui maavalitsused on kadunud ja omavalitsuste liit ei toimi, siis kuidas ja kellega peaks võimalik investor, ettevõtja või välispartner suhtlema, kirjutab ajakirjanik Kalev Vilgats Pärnumaa näitel.
Volvo Cars sihib 23 miljardi dollarist hinnasilti
Praegu Hiina autotööstusettevõttele Geely Holding kuuluv Volvo Cars teatas, et IPO tuleb hinnavahemikus 53-68 Rootsi krooni (SEK) aktsia kohta, vahendab Reuters.
Praegu Hiina autotööstusettevõttele Geely Holding kuuluv Volvo Cars teatas, et IPO tuleb hinnavahemikus 53-68 Rootsi krooni (SEK) aktsia kohta, vahendab Reuters.
Baltic Agro Machinery saab uue juhi
Alates 11. oktoobrist juhib Baltic Agro Machinery ASi Marek Tamm, kes vastutab müügi-, teenindus- ja varuosade äritegevuse eest ettevõttes.
Alates 11. oktoobrist juhib Baltic Agro Machinery ASi Marek Tamm, kes vastutab müügi-, teenindus- ja varuosade äritegevuse eest ettevõttes.
Reformierakond vandus Keskerakonnale alla
Reformierakond jälgis pühapäeval valimistulemusi Nordic Hotel Forumis. Erakonna linnapeakandidaat Kristen Michal tunnistas veel enne keskööd, et ootab tulemusi ärevusega.
Reformierakond jälgis pühapäeval valimistulemusi Nordic Hotel Forumis. Erakonna linnapeakandidaat Kristen Michal tunnistas veel enne keskööd, et ootab tulemusi ärevusega.