• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • 29.12.12, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osula: palkade tõus on vältimatu

Transpordiärimees Hugo Osula ütles, et töötajaskonna kooshoidmiseks on uuel aastal vaja leida võimalusi palga tõstmiseks.
„Bussijuhid teevad väga vastutusrikast tööd. Me jälgime väga täpselt, millist palka peab hea bussijuht saama, selleks et oma tööd teha väärikalt ja hästi. Oleme järjekindlalt palkasid tõstnud,“ sõnas Osula. Ta ütles, et tunneb firma strateegia arendajana muret, kuidas 4-5 aasta perspektiivis töötajaskonda koos hoida. Tema sõnul on selleks kindlasti vaja ka palku tõsta. Kui palju, seda täpselt prognoosida ei ole võimalik.
„Otsime võimalusi, kombineerime ja valmistame oma ettevõtte struktuuri sellisel moel toimima, et palkade tõus poolpikas perspektiivis tagada,“ märkis Osula.
Ta lisas, et uuel aastal ei ole tal plaanis oma ettevõtetesse uusi töötajaid palgata, sest järgmisel aastal hoitakse konservatiivsemat joont ning katsutakse arengut stabiliseerida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Me oleme teinud viie aasta jooksul strateegilisi investeeringuid bussiliikluse arengusse ning lähtume sellest põhimõttest, et nüüd on vaja kontrollida, kas kõik sai õigesti, kas ärimudel on tasakaalus. Fikseerime tulemuse ja siis läheme edasi,“ rääkis Osula.
Hoolimata kavatsusest palku tõsta, ei ole Osula sõnul praegu plaanis hinnatõusu. Ometi ta ei välista seda, viidates kulude kasvule:
„Reisijate pärast käib võitlus bussifirmade vahel ja ka erasõitude turul. Kõige teravam konkurent on kuni 80 protsendi ulatuses riigi poolt doteeritav reisirongiliiklus. Nii palju maksab riik rongireisijale peale, meie peame toime tulema ainult piletituluga ja samal ajal investeerima kvaliteeti ja teenusesse.“ Samas prognoosis ta, et järgmisel aastal tuntavat hinnatõusu ei tule ning selle vältimiseks tehakse kõik võimalik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele