• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,24%39 715,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,24%39 715,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 29.12.12, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osula: palkade tõus on vältimatu

Transpordiärimees Hugo Osula ütles, et töötajaskonna kooshoidmiseks on uuel aastal vaja leida võimalusi palga tõstmiseks.
„Bussijuhid teevad väga vastutusrikast tööd. Me jälgime väga täpselt, millist palka peab hea bussijuht saama, selleks et oma tööd teha väärikalt ja hästi. Oleme järjekindlalt palkasid tõstnud,“ sõnas Osula. Ta ütles, et tunneb firma strateegia arendajana muret, kuidas 4-5 aasta perspektiivis töötajaskonda koos hoida. Tema sõnul on selleks kindlasti vaja ka palku tõsta. Kui palju, seda täpselt prognoosida ei ole võimalik.
„Otsime võimalusi, kombineerime ja valmistame oma ettevõtte struktuuri sellisel moel toimima, et palkade tõus poolpikas perspektiivis tagada,“ märkis Osula.
Ta lisas, et uuel aastal ei ole tal plaanis oma ettevõtetesse uusi töötajaid palgata, sest järgmisel aastal hoitakse konservatiivsemat joont ning katsutakse arengut stabiliseerida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Me oleme teinud viie aasta jooksul strateegilisi investeeringuid bussiliikluse arengusse ning lähtume sellest põhimõttest, et nüüd on vaja kontrollida, kas kõik sai õigesti, kas ärimudel on tasakaalus. Fikseerime tulemuse ja siis läheme edasi,“ rääkis Osula.
Hoolimata kavatsusest palku tõsta, ei ole Osula sõnul praegu plaanis hinnatõusu. Ometi ta ei välista seda, viidates kulude kasvule:
„Reisijate pärast käib võitlus bussifirmade vahel ja ka erasõitude turul. Kõige teravam konkurent on kuni 80 protsendi ulatuses riigi poolt doteeritav reisirongiliiklus. Nii palju maksab riik rongireisijale peale, meie peame toime tulema ainult piletituluga ja samal ajal investeerima kvaliteeti ja teenusesse.“ Samas prognoosis ta, et järgmisel aastal tuntavat hinnatõusu ei tule ning selle vältimiseks tehakse kõik võimalik.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele