Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
RSA usub võimalusse QBE kliendid üle võtta
QBE Eesti filiaali kliendid ei tule RSA-le üle automaatselt, vaid siis, kui nad ise nii otsustavad, ütles RSA juht Kaido Kepp, kes usub samas, et RSA saab QBE kadumisest kliente juurde.
"QBE ja RSA sõlmisid koostöölepingu, mille alusel saab RSA teha QBE klientidele nende nõusolekul kindlustuspakkumise, ning lepingu kooskõlastamisega oleme viimastel nädalatel tegelenud. Kliendid automaatselt RSA-le üle ei tule – lepingu lõppedes küsitakse neilt, kas nad soovivad RSA pakkumist," täpsustas Kepp kindlustusfirmade kokkulepet.
"Kui paljud neist RSA atraktiivse kodu-, kasko- või muu kindlustuse jaoks otsustavad, näitab aeg. Kuna teame, et suudame teha väga häid pakkumisi ning RSA pakub lisaks heale kindlustuskattele ka efektiivset kahjukäsitlust, usun, et saame kliente juurde," lisas Kepp.
Küsimusele, kas QBE lahkumine ja tänane juhivahetus oli üllatuseks, vastas Kepp järgmiselt: "Koostöölepingu ettevalmistamine ettevõtete vahel algas juba nädalaid tagasi. Sellest ajast alates polnud QBE soov Eestis uusi lepinguid mitte sõlmida enam mulle üllatus."
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.