• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 31.10.12, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: tänased otsused on vahepeatus

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles intervjuus Kuku raadiole, et soovib mõnede nõukogu liikmete jätkamist järjepidevuse huvides.
„Finantstulemused selgelt ei rahulda, on viimane aeg teha muutused ettevõtte juhtimises. Nõukogu tervikuna astub tagasi. Aktsionäride esindajana mina ja rahandusministeerium vajame aega uue nõukogu komplekteerimiseks,“ sõnas Parts lisades, et mõni nõukogu liige peaks jätkama järjepidavuse huvides.
Parts tõdes, et äriliselt on tehtud möödalaskmisi.
Minister ei osanud öelda, kas rahvuslik lennufirma on hullemas olukorras kui enne Taskila juhtima asumist. „Põhivalik riigi jaoks oli 2009. aastal: kas võtame ettevõte üle või loodame teistele lennuettevõtetele. Kui meie valik oli selline, siis täna oleme teel, et leida elujõuline tegevusmudel,“ märkis Parts. See ei õigusta aga ministri sõnul kahjumit. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vana nõukogu jätkab Partsi sõnul mõnda aega ja uus juhataja on palunud aega, et tulla oma ettepanekutega aktsionäride juurde, siis saadakse rääkida ka plaanidest.
„Põhiülesanne Estonian Airile jääb, me peame senikaua töötama, kuni leiame elujõulise mudeli. Tänased otsused on vahepeatus. 1,5-2 viimast aastat on olnud üsna keeruline, lihtsamaks ei lähe. Lennundusturg on keeruline, asja lõpetamine ei ole lahendus. Seda rääkisime ka 2009. aastal,“ sõnas Parts. „Loota sellele, et teised lennufirmad katavad meie jaoks vajalikke ühendusi, on seotud liiga suurte ohtudega.“
Saatejuhi küsimusele, kes selle jama eest vastutab, vastas Parts, et igaüks peab vastutama, kes on otsuseid vastu võtnud.
„Olen kriitiline lahkuva nõukogu osas, juhatusest rääkimata,“ tõdes Parts lisades, et minister vastutab kõige eest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele