Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika ostis Bastioni kaubamärgi ja poed
Baltika sõlmis täna lepingud Bastion kaubamärgi ostmiseks ning Bastioni kaubamärgiga opereerivate jaekaupluste omandamiseks.
Bastion on 1987. aastal loodud Eesti moebränd oma poevõrguga, ettevõtte käive ulatus eelmisel aastal 1,4 miljoni euroni.
Kuus Bastioni jaekauplust Eestis võtab OÜ-lt Bastion üle Baltika tütarettevõte OÜ Baltman alates 1. detsembrist. Ühe kaupluse Lätis võtab üle Baltika tütarettevõte SIA Baltika Latvija alates 14. detsembrist.
Baltika omab täna Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo kaubamärke ning Bastioni lisandumine brändiportfelli võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkuda laiemat tootevalikut ja suurendada turuosa Baltimaades, teatas ettevõte börsile.
Poolte kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata. Tehing ei ole käsitletav olulise osaluse omandamisena Tallinna börsi reglemendi osa "Nõuded emitentidele" tähenduses ega avalda olulist mõju Baltika grupi tegevusele, kinnitas firma.
Baltika teatel pole tehing käsitletav tehinguna seotud isikuga. Samuti pole Baltika juhatuse ja nõukogu liikmed tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.
Täna kell 14 avavad Viru Keskuse Bastioni kaupluses tehingu tausta Baltika juhatuse esimees Meelis Milder, Bastioni juhatuse liige Gert Stahl ja Bastioni juhatuse liige ning brändi asutaja ja senine peadisainer Merike Pääro.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.