Baltika sõlmis täna lepingud Bastion kaubamärgi ostmiseks ning Bastioni kaubamärgiga opereerivate jaekaupluste omandamiseks.
Bastion on 1987. aastal loodud Eesti moebränd oma poevõrguga, ettevõtte käive ulatus eelmisel aastal 1,4 miljoni euroni.
Kuus Bastioni jaekauplust Eestis võtab OÜ-lt Bastion üle Baltika tütarettevõte OÜ Baltman alates 1. detsembrist. Ühe kaupluse Lätis võtab üle Baltika tütarettevõte SIA Baltika Latvija alates 14. detsembrist.
Baltika omab täna Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo kaubamärke ning Bastioni lisandumine brändiportfelli võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkuda laiemat tootevalikut ja suurendada turuosa Baltimaades, teatas ettevõte börsile.
Poolte kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata. Tehing ei ole käsitletav olulise osaluse omandamisena Tallinna börsi reglemendi osa "Nõuded emitentidele" tähenduses ega avalda olulist mõju Baltika grupi tegevusele, kinnitas firma.
Baltika teatel pole tehing käsitletav tehinguna seotud isikuga. Samuti pole Baltika juhatuse ja nõukogu liikmed tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.
Täna kell 14 avavad Viru Keskuse Bastioni kaupluses tehingu tausta Baltika juhatuse esimees Meelis Milder, Bastioni juhatuse liige Gert Stahl ja Bastioni juhatuse liige ning brändi asutaja ja senine peadisainer Merike Pääro.
Seotud lood
Swedbanki analüütik Kristo Sepp kirjutas, et Bastioni käive oli 2011. aastal 1,4 mln eurot ja see ei avalda Baltika kogu aasta käibele olulist mõju.
Täna teatab novembri müüginumbrid rõivafirma Baltika. Kui septembris kasvas Baltika müük võrreldes eelmise aastaga 10%, siis oktoobris kõigest 1%.
Bastioni mõju Baltika majandustulemustele võib hinnata küllaltki marginaalseks, sest firma käive moodustas mullu Baltika käibest 2,6%.
Bastion teatas täna, et müüb kaubamärgi ja jaekapluste opereerimisõigused Batlikale. Bastioni asutaja ja omaniku Indrek Stahli sõnul langetas kaine mõistus lõpuks selle raske otsuse.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele