Forbesi perekond uurib oma ajakirja ja veebikeskkonna müügivõimalusi, kohandudes tööstusharu karmi reaalsusega, vahendab Reuters.
Forbes Media on enam tuntud rikaste inimteste edetabelite poolest. Ettevõtte hinnasildiks võib olla 400-500 mln dollarit.
Forbes Media juhatuse esimees Mike Perlis saatis reedel töötajatele teate, et ettevõte on palganud Deutsche Banki, et uurida müügivõimalusi. Ettevõte loojaks oli 1917. aastal finantsajalehe kolumnist B.C. Forbes.
Perekonna käes olev ettevõte püüdis aastaid suurendada kohalolekut veebis. 2006. aastal müüdi 45% osalus erakapitalifirmale Elevation Partners, kelle kaasasutaja ja tegevdirektor on U2 laulja Bono.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reedel ütles üks allikas Reutersile, et Forbes loodab saada võimalikust müügist 400-500 mln dollarit. See aitaks maksta tagasi 264 mln dollarilise investeeringu, mille tegi Elevation Partners Forbesi. Mullu hinnati Elevationi osaluse väärtuseks 30 miljonit dollarit.
See tehingusoov tuleb järjekordse näitena meediatööstusest selle järel, kui Grahami perekond aasta alguses müüs Washington Posti Amazon.comi asutajale Jeff Bezosele. 2007. aastal müüs Bancrofti perekond The Wall Street Journali. Ajakirjad kannatavad. Newsweek pani aasta alguses kinni oma ajakirja printversiooni. Time Warner valmistub Time Inc. üksuse eraldamiseks tuleval aastal, kuhu kuuluvad Time Magazine, Sports Illustrated ja People.
Forbesi internetis olek võib muuta selle atraktiivseks AOLile või Yahoole.
Forbes Media USA reklaamitulu oli mullu 275 mln dollarit Publisher’s Information Bureau andmetel. See on langenud alates 2008. aastast 19%. 2010. aastal astusid äri juhtimise poolelt tagasi Steve Forbes ja tema vend Tim Forbes, lastes Perlise juhatuse esimeheks. Väljastpoolt perekonda ei ole seda ettevõtet kunagi varem juhitud. Steve Forbes jäi peatoimetajaks ja ettevõtte nõukogu esimeheks ning ta kirjutab jätkuvalt juhtkirju.
Forbes Media reklaaamitulust tuleb digitaalsest väljaandest 55% printmeedia 45% vastu.
„Nad on muutunud veebielukaks ning õppinud, kuidas veebis teha asju sedasi, nagu paljud kirjastajad ei ole veel suutnud,“ ütles Outselli meediaanalüütik Ken Docktor.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!