Maanteeamet alustab sel aastal Eesti esimeste 2+1 teelõikude rajamist. Ehitusuudised.ee toimetus uuris ehitusfirmadelt, millele tuleb sellise tee rajamisel erilist rõhku panna ning kui suur on rahaline võit võrreldes neljarajalise ehk 2+2 teega.
Tallinna Teede ASi eelarveosakonna juhi Mart Märtsoni sõnul tuleb 2+1 teelõikudel ohutuse tagamisel erilist rõhku panna nn üleminekukohtadele, kus üks sõidusuund muutub kaherealiseks ning teine üherealiseks. "Kohtades, kus kahe sõidurea asemel jääb alles üks, võib juhtidel tekkida tahtmine veel viimasel hetkel kellestki mööda saada. See omakorda tekitab soovi kiirust ületada ning lõppkokkuvõttes ka ohtlikke olukordi ehk „kas jõuab mööda või ei“," selgitas ta.
Äripäeva teemaveebi Ehitusuudised.ee küsimustele vastasid Lemminkäinen Eesti AS, Nordecon AS ja Merko AS.
Loe, kuidas kommenteerisid teemat:
Lemminkäinen Eesti AS juhatuse esimees
Sven Pertensilt;
Nordecon AS juhatuse liikmelt
Erkki Suurorg;
AS Merko Ehitus Eesti tütarettevõtte Tallinna Teede ASi eelarveosakonna juhataja
Mart Märtsonilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!